avatarex Helmgast Joined 18 Dec 2000 Messages 4,233 Location Göteborg 20 Oct 2002 #1 Vem har rättigheterna till detta underbara spel? Det verkar vara en god affärsidé att sälja spelet igen, iallafall om man kollar in Legend spelaktion. Om nån har ett Talisman till salu så hör gärna av dig till mig!
Vem har rättigheterna till detta underbara spel? Det verkar vara en god affärsidé att sälja spelet igen, iallafall om man kollar in Legend spelaktion. Om nån har ett Talisman till salu så hör gärna av dig till mig!
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 20 Oct 2002 #2 "Vem har rättigheterna till detta underbara spel?" Games Workshop, vill jag minnas.
K keno Veteran Joined 13 Nov 2001 Messages 118 Location Stockholm 20 Oct 2002 #3 Vad skulle folk vara beredda på att betala för svenska versionen i jättebra skick? Jag vill bara veta marknadsvärdet, jag tänker inte sälja...
Vad skulle folk vara beredda på att betala för svenska versionen i jättebra skick? Jag vill bara veta marknadsvärdet, jag tänker inte sälja...
H haxxor Veteran Joined 8 Nov 2002 Messages 36 Location Lund 13 Nov 2002 #4 jag har spelet talisman fast inte till salu.Jag har den svenska verisionen!! /haxxor