Varulv Tankar om årets PRISGALA

RasmusL

Champion
Allt låter superkul tycker jag!

Jag har någon tråd i snack och teori-forumdelen där jag sammanställt deltagande och sånt där. Jag hade nog tänkt att fylla på med årets statistik, men vill du kolla på det så körba
Jag tror att de kompletterar varandra, så båda är ju bäst!

damogn

Hero
Allt låter superkul tycker jag!

Jag har någon tråd i snack och teori-forumdelen där jag sammanställt deltagande och sånt där. Jag hade nog tänkt att fylla på med årets statistik, men vill du kolla på det så körba
Har fixat
- Top 10 totala antal poster per runda
- Top 3 totala antal poster per spel
- Spel med flest rundor

Har också fixat ett dokument med länk och ID till alla rundor, så när werewolf.florin.nu vill ladda (har laddat om sidan sisådär 100 gånger) ska jag fylla på
- Top 10 totala antal röster mot sig totalt i alla spel
- Ändrat röst flest gånger på en runda

Det slog mig att dessa blir lite bökiga:
- Största lågflygaren i år
- Flest poster av alla i år
Eftersom man behöver ta fram en lista för varje deltagare och köra skriptet jag skrev en gång för varje deltagare och runda, om man inte skriver något program som gör det åt en, men det skulle också ta lång tid. Dessa hinner jag alltså inte med i år.

damogn

Hero
Ok. Fick inte werewolf.florin.nu att ladda så skrev ett eget rösträknarverktyg nu. Från det har jag fått ut:
Alla poster som alla skrivit i alla partier. Från det extraherade jag alla röster som alla gjort och fått mot sig och har nu fyllt i filen.

Vi har:
- Runda med totalt flest antal poster (top 10)
- Spelomgång med totalt flest antal poster (top 3)
- Spelomgång med flest rundor

- Totalt antal röster mot spelare i alla spel spelare i år
- Totalt antal röster givna av spelare i alla spel spelare i år
- Vem som har ändrat röst flest gånger på en runda
- Totalt antal poster i år på alla spel
- Största lågflygaren i år (procentuellt)
- Alla som har postat något i minst ett spel i år (alla spelare/spelledare)

Vem ska ha filen? @Vimes ?

damogn

Hero
Glöm ej att december-spelet fortfarande är kvar tills Varulvsgalan går av stapeln😇
Hehe, det har jag inte glömt. Men har en fil som man kan utgå från när man fyller i för galan. Jan-Nov är ju färdigt.

damogn

Hero
Om du inte vill presentera din statistik själv kan jag förstås göra det. Bestäm du!
Jaha, men vi kanske kan göra det tillsammans? :)
Jag kanske kan skicka filen så att du kan checka ifall det jag tog ut stämmer? Bara snabb genomgång av vissa rader för att se att det ser rimligt ut?

Vimes

Vitlöksförsäljare
Jaha, men vi kanske kan göra det tillsammans? :)
Jag kanske kan skicka filen så att du kan checka ifall det jag tog ut stämmer? Bara snabb genomgång av vissa rader för att se att det ser rimligt ut?
Kör! PM:a mig