Nekromanti Tapia ställer ut i Stockholm

Organ

Out of time, out of mind
Orginal av Alvaro Tapia, varav flera enligt uppgift ska vara rollspelsillustrationer, kommer att visas på Serioteket på St. Paulsgatan denna vecka. Mer info nedan.

Klickeliklick!

/Anders

Tempelhand

Veteran
Jag var på vernissagen ( i grön mössa). Sjysst utställning! Alvaro gick in i fin detalj även i små bildformat, så på den punkten har man nåt att lära sig.

Arfert

Facit
Var och kollade, tillsammans med min dotter Lyra. Han är ju duktig, killen.. ska försöka övertala honom att göra en omslagsbild till mig!

Tempelhand

Veteran
Han är ju stor i Sverige och lär kosta en hel del, men di kan ju alltid vara värt ett försök!

Ps Förresten, har inte Alvaro Tapia någon officiell hemsida/portfolio? Har inte lyckats hitta den på Google...

Arfert

Facit
Vi känner ju varandra litegrann, och han har uttryckt intresse, så omöjligt är det inte!

/T

Johan K

Gammal & dryg
Låter som en plan, får jag säga. Hoppas verkligen att det blir en realitet. Hade varit skitskoj att se hanns verk lite mer!

/ Johan K, som skall idka rollspel idag.

solvebring

Superhero
Ps Förresten, har inte Alvaro Tapia någon officiell hemsida/portfolio? Har inte lyckats hitta den på Google...
Nej... Jag tror faktiskt inte han har det. Har i alla fall inte hittat någon, och jag har testat med jämna mellanrum sedan jag såg omslaget på första Harry Potter boken, vilket är många år sedan. Kort och gott, jag har undersökt saken lite då och då under åren i hopp om att han skaffat en. Lite konstigt faktiskt... Så duktig och framstånde, men ingen portfolio. Dock är det möjligt att man kan nå honom via förlaget eller någon agent - jag menar någonstans får han ju jobben - men portfolio på nätet... Nix.

solvebring

Superhero
Vore fett najs... Själv frågade jag Bergting lite fint inför Ångridån... Men min ekonomi höll inte riktigt. :gremwink:
... Fast Ångridån står rätt så stilla ändå nu, så det var nog tur det.