Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Läs mer på min blogg >>>
Gissningsvis ja -- jag önskar dock att artikeln hade varit tydlig på denna punkt.Sum Caligini said:Är detta samma plats som delar av de första filmerna spelades in (del 4-6)?
anth said:Det som imponerar mest är att det faktiskt är ett filmkuliss-bygge som fortfarande står kvar efter nästan 40 år (filmen hade premiär 1977 så gissningsvis spelades det in 1975).
jag gissar att det uppbyggt på nytt för de nya filmernaLucas was able to get the scenes he needed, which appear in "Star Wars" movies "The Phantom Menace" and "Attack of the Clones."
Den här typen av inlägg har jag faktiskt ingen lust att bemöta.Robban said:Så vad handlar det här om, annat än att driva trafik till din blogg? Kan du sammanfatta lite? Jag känner inte för att klicka vidare, och tycker det är direkt oartigt att göra såna inlägg (eller kanske jag skulle börja göra alla mina inlägg via min blogg också, så alla får trycka sig vidare dit?).
Forumet är Promotion, så man kan tänka sig att det handlar om just promotion för bloggen.Robban said:Så vad handlar det här om, annat än att driva trafik till din blogg?
Har du tandvärk eller nåt?Robban said:>>>
(Edit: Hade det dödat dig att skriva om vad inlägget handlade om? Det är mest det jag reagerar på; bara en länk, ingen beskrivning alls. Det är lite som spam fast i forum-form:
- gå hit!
- Varför?
- Det får du inte veta!
Det hade ju räckt med en enda mening. Typ "Jag visar bilder från filmsetet" eller vad det nu handlade om. Men du kostar inte ens på dig det, du bara slänger iväg en länk och tycker att folk ska trycka sig vidare. Oartigt.)
Det var väl lite onödigt? Den här diskussionen har ju funnits tidigare, om att det är bra att inlägg faktiskt också har innehåll, men då handlade det förstås inte om just promotionforumet (eftersom det inte fanns då). Men ändå.Arfert said:Har du tandvärk eller nåt?Robban said:>>>
(Edit: Hade det dödat dig att skriva om vad inlägget handlade om? Det är mest det jag reagerar på; bara en länk, ingen beskrivning alls. Det är lite som spam fast i forum-form:
- gå hit!
- Varför?
- Det får du inte veta!
Det hade ju räckt med en enda mening. Typ "Jag visar bilder från filmsetet" eller vad det nu handlade om. Men du kostar inte ens på dig det, du bara slänger iväg en länk och tycker att folk ska trycka sig vidare. Oartigt.)