Nekromanti Tecknare (kan inte self)

Riddaren

Swashbuckler
Goddag alla glada tecknare. Nu har jag ett litet problem som jag hoppas få lite hjälp med om det är någon som känner sig manad, alternativt tycker det är kul att teckna. Som min lilla svengelska i rubriken påpekar så är jag inte så bra på det self.

Håller på att plita på några varelser till rollspel. Vilket system vet jag inte än, men kommer sannolikt visa data till några rollspel. Men skulle behöva en liten bild på dem oxå.

Det gäller främst följande:
Hippokampos - som namnet antyder har något med hästar att göra. Det är ett vattenlevande djur som ser ut som en häst framtill och som en fisk baktill med fena. På framhovarna eller vad man nu skall kalla det, ser det ut mer vattenlevande fåglar, vilket innebär att det är simhud mellan tårna.

Har några till, både mer kända och okända. Någon är mer fritt oxå då utseendet inte jag känner till så mycket om.

Riddaren

En person som glömmer allt, är väldigt bra på att minnas att denne glömt bort allt.

Jan Arenö

Warrior
Är inte svårt o få tag på (bra) tecknare, den uppfattningen har jag fått iaf. Om jag vore bättre hade jag ställt upp, men nu är det så att jag inte är vidare bra... så någon hjälp kan jag inte vara till...

/ Jan - utan skissblock

Snow

Swashbuckler
Såg senast igår en hyfsad hippokampos på www.elfwood.com. En hel del av de jag frågat blir bara glada om man vill använda deras bilder till något.

Snow
Dead, but still walking around