Nekromanti Tecknare, tecknare och mer tecknare...

Boll

Veteran
Hej!

Jag är en hobbytecknare som läser gymnasieprogrammet Virtuell Design, och planerar på att börja på HDK (Högskolan för Design och Konst) i Göteborg. Jag tecknar ganska mycket på min fritid och anser mig själv vara rätt så bra.

Jag är villig att ställa upp på gratisjobb till folk som behöver bilder, men kravet är att dessa personer måste vara seriösa.

Några riktlinjer:

* Presentera erat rollspel, berätta vad det handlar om, och hur ni har tänkt er att känslan i spelet skall vara. Berätta varför just _erat_ rollspel är så bra.

* Berätta vad för slags tema det skall vara på bilderna, samt vilka motiv ni vill ha - gärna så ingående som möjligt. (För nuvarande så _tecknar_ jag bara bilder, alltså inget i färg).

* Jag kan bara hjälpa _en_ rollspelsmakare åt gången, så är jag upptagen får ni vänta.

Tja, det var väl det. Vill ni göra en beställning så PM:a mig bara :gremsmile:

(Bifogar en bild så ni kan bilda eran egen uppfattning om huruvida ni ens skall bry er om att PM:a mig)

DragonLord

Warrior
För det första:

Älskar bilden! :gremwink:

Om jag finner ett behov av bilder (vilket jag nog gör, särskilt eftersom jag trots att jag är acceeptabelt bra på att teckna ändå tar evigheter på mig för att få något bra) hör jag av mig, så snart jag sammanställt Grå Tider lite bättre.

Edit: Avataren till vänster är ett av mina bättre verk, så man är knappast perfekt...

DragonLord - Grå Tider speltestades i helgen och kan sägas fungera!