Nekromanti Teknisk funktion

Legioth

Swordsman
Skulle det, på ett enkelt sätt gå att göra så att på sidan som man kommer till då man loggar in finns en likande popop meny som det finns längst ner på de felsta andra sidorna???

För det är ganska irriterande då man sitter med en långsam uppkopling att först behöva ta linken till huvudsdan, som tar ganska länge att ladda, och sedan, därifrån ta sig till det forum man vill skriva ett inlägg i.

Klart, det tar inte så lång tid att gå den omvägen, men om man, som jag gör, sitter och surfar på rasterna så kan man spara många värdefulla minuter...

Gardener

Champion
Tja, det skulle inte vara några större problem, men allt tar tid som jag inte har. Men jag skriver upp det på todo-listan.

Du kan ju alltid bookmarka varje forum, eller gå tillbaka till Codex huvudssida där det finns en lista över forumen.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Legioth

Swordsman
Re: Hoppa!

Det är nog just det som jag menar, problemet är bara att på sidan man kommer till då man loggat in (med "Välkommen Legioth" och "Du har x privata meddelanden") finns det ingen "Hoppa till"...

Legioth

Swordsman
Re: Läs Privata

Kanske inte nej, men det spelar ingen roll för jag tror att Gardener har förstått, och det räcker...