Nekromanti Teleporterande talibaner?

Marukusu

Hero
Stackars negerslav!

Jag håller med han som kommenterade Daler och det hemliga vapnet: den här är fan bättre.

-Danne, i rastamors mage finns salt á la cheesecake.

Johan K

Gammal & dryg
Jag vet inte vilket som var lökigast av dessa 2.. Känns som det är jämnt lopp mellan dessa 2 bidrag faktsitk.
Dock så drog man iaf ite på smilbanden åt dem.

magoo

Hero
White and nerdy

Många som har (för) mycket tid över, men det är definitivt min humor.

Jag måste också länka till YouTube, hoppas att den inte redan varit på forumet. Det är Wierd Al Yancovic som diktat.

White and Nerdy

Feuflux

omjonasson.se
Re: White and nerdy

Så passande, en polare visade den länken för mig för nån timme sen bara. Videon är helt underbar! Weird Al är en av mina idoler, men just nu får han trots den här videon stå tillbaka för Stephen Lynch (ni får söka på youtube helt på egen hand). Fast det kan bero på att Lynch är ny för mig medan jag diggat Weird Al ganska länge.

The_Gorger

Hero
Ojojoj, den är ju bara sååå gammal. Jag minns när jag satt och lanade med 30 andra små nördar och vi alla skrålade denna för fulla halsar. LAN, det är minst tre år sedan, förmodligen fyra-fem. Har för mig att vi mest spelade "Achtung, die kurve" på hot seat. Någon annan som minns det?

Troberg

Sinister eater
Re: Stackars negerslav!

Den är fanimej mycket bättre! Grymt kul "översättning"
Jo, den är bättre. Problemet är att numera så hör jag alltid den svenska texten varenda gång jag lyssnar på den, även utan videon...