Nekromanti Temporärboende Stockholm - Det ryker i knutarna

Übereil

Swashbuckler
Det börjar mer och mer verka som jag kommer få jobb i Stockholm inom en inte allt för avlägsen framtid - ett företag är intresserade och ska komma med besked på lämplig tjänst till slutet av nästa vecka. Troligen kommer de erbjuda någon månads provanställning för att, om det går bra, vidareanställa mig efter det.

Då jag väldigt gärna hoppar att pendla tre timmar till jobbet (i synnerhet som det gäller att jag gör ett bra jobb så att jag får fortsatt anställning) så vore det väldigt bra om jag kunde hitta något ställe att bo. Har någon här möjlighet att inhysa mig (mot betalning, givetvis) så vore det kanon, känner ni någon som har möjlighet att inhysa mig vore det också kanon. Det behöver inte vara i Stockholm heller, reduceras restiden till en och en halv timme så funkar det också IOM att jag ändå inte ska bo där så länge. Har ni andra tips på möjliga boenden (nåt vandrarhem eller dylikt där det inte kostar 10 papp att bo en månad, kanske?) så skulle det också uppskattas.

Übereil

Übereil

Swashbuckler
Spider Jerusalem har utrymme över i sin nya lägenhet, och jag kan bo där ifall inget annat dyker upp. :gremsmile:

Übereil, som trodde det skulle ta lite längre tid än 40 minuter att hitta något

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Vad glad jag blir för din skull. Vilken julklapp det kan bli. Jag har kontakter och ska kolla med dem. PMa mig om du inte hör ngt.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Jag VET att då jag jobbade som kamratstödjar4e för 5500/måanden i början av 90 talet fanns ett sk lägenhetshotell ungefär vid Eriksdal på Söder där en kille bodde som jag jobabde med och som tjänade lika mycket. Kan vara värt att kolla upp som temporärboende. Förvänta dig ingen lyx eller de bästa grannar men det är ju en tillfällig lösning. Leta också efter rum som hyrs ut.