Nekromanti Terone - Nån som har karaktärsblad?

Dokph

Veteran
Jag letar ett karaktärsblad för Terone - Rollspel om Ruiner och drömmar. Deras hemsida verkar inte ha något dock och min google fu har misslyckats. Tänkte kolla om någon vet var det går att hitta en digital kopia, annars får jag knyppla ihop något själv med penna och papper.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag har inget karaktärsblad till Terone, men förhoppningsvis har Dimfrost det. Skicka ett PM till honom (och räkna med att det kan ta ett tag innan han svarar, eftersom han är bortrest för tillfället).

/tobias

Dimfrost

Special Circumstances
Bra att du påminner mig! Vi ska ha en sida om Terone på kaleidoskop.se (www.kaleidoskop.se/terone) men den försvann i en sajtuppgradering för ett par år sedan, och jag är ibland lite långsam med att få saker gjorda... Åtminstone rollformuläret måste ju upp dit snarast. Nu har jag inte den filen på den datorn jag har här, ser jag, så det får vänta tills jag kommer hem om en knapp vecka, men då ska det i alla fall fixas. Påminn mig gärna igen!

Roligt att någon är intresserad av Terone också. Om du undrar över något annat är det bara att du frågar här eller på vårt Kaleidoskop-forum.

/Svante Landgraf