Nekromanti The Aliens

Utopi

Warrior
Nu undrar jag så här, i N2s värld, har man upptäckt livsformer på andra planeter?.

cs

Man kan säga att det finns nybörjare i rollspel. Men är inte hela livet ett
(r)wollspel.

Pendragon

Swashbuckler
det finns folk som hävdar ett UFO har störtat i Helsinki, men det skulle väl aldrig myndigheterna hålla hemligt?

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"

O.J

Veteran
Re: Nej

Men hallå, det var ju bara en reklamploj, ladda ned världshistorian på www.neogames.se Anywhere i roam
Where i lay my head is home
Carved upon my stone, my body lie but still i roam

Pendragon

Swashbuckler
Re: Nej

det är klart att det var en reklam ploj *menande blick åt sereg*, myndigheterna skulle väl ALDRIG dölja nåt sånt, och om de gjorde det skulle personer som ade motsatsen kunna råka VÄLDIGT illa ut *menande tonfall, och mer menande blickar*

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"

hatten

Swashbuckler
Re: Majestic En logisk förklaring OT

Var inte dum ingen har gömt oss jag menar aliens någon stans i USA..
Och vad får dig att tro att vi har besökt eran planet.*harkel* Jag menar vad får dig att tro att aliens har besökt våran planet..?

Dessutom är jordlingar inte SÅ vänliga MAN kidnappar några få tusen opererar in diverse hypernerv splitrare i folk
( Hypernerv splitrare= överstimulrar kroppen och orsaker en lustig skänsla av den okända mänskliga upplevelsen smärta. *ler* människorna vrider sig och skriker på ett högst lustigt sätt vi tror de har extremt roligt.. )
Man vänder ut och in på några tusen kor ( DET var ett mistag sedan dess har vi upptäckt att Korna i verkligheten är jordens högsta inteligenta livsform så för er kor som är på nätet jag ber om ursäkt vi hade en Pryo med oss )
Och bara för det blir människorna irriterade *hmm* uppenbart ett grälsjukt folk..

Ooo vist innan ni har läst klart denna text kommer hemliga impulser jag har programerat in i HTML koden att utplåna era minnen och tvinga er att plötsligt vid bästa tänkbara och genanta tillfället dansa Lambada med närmast vackra person av motsatt kön..
Ha en trevlig dag UFO från Norr
/images/icons/cool.gif _|¨¨¨¨|_ /images/icons/cool.gif

Livet är en gåta utan enkla svar.

Krille

Super Moderator
Venus reflekterades i en gasficka

Så, Johnnie-boy, du tror inte att du skulle vara lite mer försiktig med dina uttalanden? Det är så jobbigt att zappa folk över webbsidor. Nåja, se till att skärpa dig nu, och kom ihåg att ditt pass bara gäller för Sverige. Ett stick utanför den gränsen och pang så är du tillbaka på en tredje gradens dynglastare till Arkturus IV. Uppfattat?

- K
/images/icons/cool.gif ZAP!

hatten

Swashbuckler
Re: Venus reflekterades i en gasficka

Yees SIR
*Står i givakt* varning förstått SIR...
( Hatten springer ut och kontrolerar om att jag inte har glömt bort att sätta på osynlighets sköldarna på UFOT där står parkerat mellan två rostiga volvos ) /images/icons/cool.gif

Livet är en gåta utan enkla svar.

Pendragon

Swashbuckler
Re: Majestic En logisk förklaring OT

jäklar... jag som trodde mina lambadaeskapader berodde på spriten...
tack så mycket, nu kan man supa lugnt igen =)

SKIN69

Warrior
Re: Venus reflekterades i en gasficka

Osynlighets sköldar? Vad är det för startrek nonsens.
Tacka vet jag gamla hederliga NAP principen.
Håller elräkningarna nere om inte annat

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking