Nekromanti The Armitage Files

Sjunde inseglet

Swordsman
Köpte Trail of Cthulhu och kampanjboken The Armitage Files här om veckan och har hunnit skumma igenom reglerna samt maniskt läst Armitages anteckningar och olika saker som dessa anknyter till.

Jag kan inte förneka att The Armitage Files ger mig en ökad salivproduktion och destruktiva impulser att lägga alla andra pågående kampanjer åt sidan för att genast börja spelleda. Boken är snygg, spelledarpersonerna välskrivna och varierande - det helt enkelt osar av stämning och inspiration.

Jag kommer dock att ta mig tid att läsa igenom allting, fundera, spela klart pågående kampanjer m.m. innan jag börjar spela The Armitage Files.

I den här fasen av inläsning och funderingar vore det välkommet med åsikter från er (andra rollspelare/spelare/spelledare) som fått bekantskap med The Armitage Files.

Vad är era upplevelser av kampanjboken? Fördelar? Nackdelar? Besvikelser? Klimax?

Har ni bra tips för mina egna äventyr med boken? Eftersom äventyren improviseras kan ju alla upplevda historier från The Armitage Files fungera som inspiration?

Länka gärna till krönikor (om sådana existerar)!!!

Mvh Robin