Nekromanti The Order of the Stick publiceras i utökad takt

G

Guest

Guest
Kommentarer till nyheten/notisen The Order of the Stick publiceras i utökad takt
Webbserien The Order of the Stick kommer inom kort att publiceras inte mindre än tre gånger i veckan.

Gå till nyheten/notisen

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Fegt av redaktionen att censurera min inskickade nyhet. :gremwink:

Kunde ni inte ha rättat mitt skrivfel i stället?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: The Order of the Stick publiceras i utökad tak

Vad censurerade de då?

chrull

Stockholm Kartell
Re: The Order of the Stick publiceras i utökad tak

Jag tycker det är trevligt at redaktionen la upp nyheten utan massa lögner. Att Dante älskar Order of the stick, och att jag gör det, är ingen anledning till att det ska framgå i nyheterna :gremsmile:

Den nyhet om UY som kalcidis skickade in för nån dag sedan har jag inte ens orkat lägga upp. Jag vet inte hur jag ska skriva om Kalcidis text så den blir en vettig nyhet liksom. Han påstår ju att Usagi Yojimbo knarkar och att rollspelet om honom frälste hela rollspelsundistrin...

chrull

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Hrmf! Va! Vem! …

Vaddå lögner?

Jag råkar faktiskt ha en objektiv braighetsmätare här hemma, och den slog faktiskt i topp när jag mätte OotS.

Faktiskt.

Widde

Warrior
Och jag har en braighetsmätare av ett annat fabrikat än Dantes och den slog också i topp, så det måste vara sant. Och jag har kalibrerat den så sent som förra veckan.

Minsann.

-- Widde

Big Marco

Läskig
Jag köpte min braighetsmätare på Biltema och batterierna på Claes Ohlsson, och den visar att OotS får 10 av 10 Bra-poäng. Satan vad jag skrattar åt vissa strippar!

Japp, när jag hittade den så sträckläste jag allt, jag tror jag gapflabbade år varenda en av de 144 stripparna! :gremgrin:

seinet

Swashbuckler
Efter att aldrig tidigare läst något av det så gav jag det en chans. Efter en hel dags läsande blev jag sur, finns det inte fler delar?!

/Seinet Wintermute - Gick därefter över till det en polare tipsade om (www.sexylosers.com) och läste klart den sista delen av det idag

Johan K

Gammal & dryg
Äcsh, fasen åxå..

Varför började jag läsa den här serien nudå ?? =)
Nu är jag ju nästan tvungen att läsa igenom det här från början ju...

/ Johan K, som siter & njuter av en kopp kaffe & lyssnar på skid-vm