Nekromanti Till Redaktionen på rollspel.nu

ApOcAlYpTiC

Veteran
Denna sida är mycker bra, det är nog den bästa rollspels sidan som finns.. Ni gör ett mycket bra jobb

'keep up the good work boys'

ps: mycker bra sida=) ops har redan sakt det

Largoi

Warrior
tycker mig se en liten "brown nose" /images/icons/wink.gif
förlåt dåligt skämt

Nej men jag håller me, det är lite långsamt men inte så att man stör sig så mycket på det, men ni gör ett väldigt bra jobb tycker jag med

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...

Azagthoth

Myrmidon
Att forumen ibland går långsamt beror på att servern inte har så mycket minne. Detta i kombination med att fler och fler använder dem (det är inte ovanligt att över 30 personer använder forumen samtidigt) plus all övrig aktivitet på sidan betyder att servern arbetar allt vad den orkar.

Servern skall dock inom en nära framtid få en trevlig liten present i form av mer minne vilket borde få saker och ting att gå snabbare.

/Azagthoth

Largoi

Warrior
Ok det är ju bra men som sagt det är inte så farligt egentligen, man får lite mer tid att tänka på alla intelligenta(?) inlägg man ska skriva juh... /images/icons/wink.gif

Azagthoth

Myrmidon
...man får lite mer tid att tänka på alla intelligenta(?) inlägg man ska skriva juh...

Som det du nyss skrev då...

I och med minnesuppgraderingen kommer det mesta på sidan få ett lite behagligare flyt, vilket till exempel jag uppskattar.

/Azagthoth

Hasse

Hero
Trevligt med lite bättre flyt framöver. :)

Passar samtidigt på att tacka för ett bra arbete med forumet.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag tycker som alla andra, att ni gör ett toppenjobb. Synd bara att det går så slött ibland men det skulle ni visst fixa hörde jag någon fågel (Azagthoth) viska i mitt öra.
Fortsätt att göra det jobb jag skulle vilja ha...

Yassilus
--
Det som inte dödar det härdar....
<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Yassilus on 2001-01-28 09:34.</EM></FONT></P>

Hasse

Hero
Re: Rollspel.nu rockar!

Håller med! vad gäller telefonräkning så fasar jag för nästa räkning från Spray. Nä, det blir att skaffa bredband snarast möjligen för att hålla nere kostnaderna.

Hasse

Pink Floyd

Hasse

Hero

Det är redan för sent, jag spenderar redan all min tid här, jag måste bara läsa de senaste inläggen, helst redan innan dit lagts in. En dag utan rollspel.nu ger mig kraftig ågren, lätta skakningar i hela kroppen och mardrömmar om inlägg som jag missar. När jag är på jobbet så vandrar mina tänkar ständigt till forumet och hur jag skall kunna flexa ut lite tidigare för så fort som möjligt kunna komma hem och sparka igång datorn. ;-)

Hasse

Pink Floyd

Largoi

Warrior
<jag skämtar nu>

Om man ändå tänker på den starka neogames kopplingen till forum.nu så är väl inom en snar framtid om kanske 1-1½ år...
*skrattar* förlåt jätte dåligt skämt jag vet, *ber om ursäkt*

Largoi

Warrior

Jag vill inte verka dum (för jag fattar faktist sarkasmen, även om det hade varit kul att låtsas att jag inte gjorde det) men du måste nog komma ut lite mer... det händer ju inte så mycket här att man behöver sitta här hela tiden...

Azagthoth

Myrmidon
Tur att inte en sådan som Ripperdoc tar hand om servern då...

(flåt Ripperdoc, kunde inte låta bli)

/Azagthoth

Hasse

Hero

Var faktiskt menat som ett ironiskt skämtsamt inlägg inte sarkastiskt. Det var inte menat att vara elakt mot någon ifall någon tog illa upp. Tyvärr är det ibland problemet med skrivna inlägg, att de delvis missuppfattas.

Hasse

Pink Floyd

ripperdoc

Myrmidon
Nemas probbs. Men att Neogames skulle ha nåt att göra med forumen nuförtiden är mycket...låt oss säga, fantasifullt :)
Eftersom CJS har pinsamt låg närvaro här :)
Och eftersom Codex är helt frikopplat från Neogames, sedan länge...

/RipperDoc

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>

Largoi

Warrior

Det är mitt fel, jag använder ofta ordet sarkasm för att beskriva ironi och vice versa