Nekromanti Till Rising: Älvor, kottar och flöjt!

Rising

Vila i frid
Ha ha ha!

Ja, det är verkligen chockerande. Mycket värre än tuttarna i Noir, porrfilmsskådisarna i rollspelsforumet och... ja, till och med penetrationsvärdena i Neotech.

Allmänheten och moderatorerna har inte fattat någonting. Det är sånt här vi måste skriva indignerade mail om och kräva moderatoråtgärder mot!

Förresten måste jag nog uppgradera min sex-fu. Jag tänkte inte på något i stil med snaska kotte eller spela skinnflöjt när jag skrev det där.

haltageten

Dum inuti huvudet
Det borde vara fler såna här bilder i Noir. Det hade gett spelet den rätta snutte-gull-stämningen som man är ute efter i ett Noir rollspel. Eller vad säger ni?

Big Marco

Läskig
Jag skall genast lägga med det som idé i nästa konceptmöte med Team Noir. De kommer bli väldigt ... förvånade.

Rickard

Urverk speldesign
"Till Rising från Nightowl", med hjärtan. Så sött!

/Han som inte fick plats med [NT] som står för No Text och som egentligen känner sig lite skamsen och borde fylla NT-inlägget med en massa trams för att lura folk så att de inte känner sig lurade när de klickar på inlägget och tror sig få läsa ett fullständigt inlägg, men just nu så är han lite berusad så det blir nog inget med det

Johan K

Gammal & dryg
Haha !
Sicken gullig bild.. :gremgrin:

/ Johan K, som är nyvaken..