Nekromanti Tillbaka från rasten

Helmgast
Re: aja

Deadlinen säger väl inte så jättemycket om när boken kommer ut egentligen. Men men jag får väl köpa cirefalier när skolan börjar ta slut och komma igång med spelledandet igen...

/Ceram, har faktiskt sett fram emot cirefalier nästan lika mycker som västlanden...

Om ni vill se Västlanden så snabbt som möjligt så köp Cirefalier. Om en landsmodul går bra så ökas intresset för framtida. Eller skit samma, köp Cirefalier ändå. Den är faktiskt riktigt bra.

// avatarex, heja landsmoduler

Helmgast
straight edge?

Om dina spelare inte är hardcore Eonanister så tycker jag att du ska blunda och peka på Mundanakartan. Där ligger din fina renässansstad.

Det där säger ju inte mer än att du kan ta vilken karta som helst. Eller varför inte oboyberget i mjölkkoppen (inspirerad av Schenström...). Förslaget är måhända kreativt men varken Eon eller Mundana.

Ceram

Hero
Re: aja [ANIT]

[Almost No Important Text]

Om ni vill se Västlanden så snabbt som möjligt så köp Cirefalier. Om en landsmodul går bra så ökas intresset för framtida. Eller skit samma, köp Cirefalier ändå. Den är faktiskt riktigt bra.
// avatarex, heja landsmoduler

*tittar i pånboken och mummlar något om studentskivor*

När skolan närmar sig slutet kommer cirefalier bli min för då finns det pengar och tid...

/Ceram, funderar på att köpa alla moduler som han saknar men kan inte bara lägga ut de två-tre femhundrinar som skulle krävas...

Foggmock

Myrmidon
Re: straight edge?

Min poäng var att om det inte finns måste han ändå skapa det själv, alternativt ändra något grovt. Då kan man lika gärna göra det enkelt för sig och ta något passande istället för att ändra det som redan är "mest renässans".

Vill man ha renässansstämning i Eon/Mundana och där inte finns någon är det klart att man blir "inte Eon/Mundana" när man stoppar in det. Nuff' said.