Nekromanti Tio sköna lastpallar!!!

Carl Johan Ström

Swordsman
Nu har vi fått in tio stora lastpallar med nya Eon-moduler. Både Geografica Mundana och Vandöda & nekromatiker står nu parkerade i vårt lager. Vi har skickat ut till alla som bestställt i Neoshoppen (många har förmodligen böckerna i morgon fredag även om det kan dröja till måndag för vissa). Vi har skickat modulerna till Tradition (deras lager i Köpenhamn, så det kan dröja lite innan grejorna verkligen finns på hyllorna i Sverige). Alla andra butiker som lagt förhandsordrar har också fått varorna leverarade (exempelvis SF-bokanhandeln) och borde ha grejorna i morgon fredag (fast man skall aldrig lita på Posten till 100%).

Ett tips: ring gärna din återförsäljare innan du reser lång väg. Det går snabbt och sparar mycket frustration (i alla fall om det visar sig att din återförsäljare inte fått in nyheterna ännu).

Jag är personligen mycket stolt över Geografica Mundana. Det känns som den bästa bok jag producerat på ett bra tag. Speciellt eftersom jag tycker den känns extremt gedigen. De nya länderna och all ny information om de gamla länderna är verkligen en guldgruva för alla inbitna Eon-spelare.

(Petter är säkerligen minst lika stolt över Vandöda & nekromanti, men att slå på trumman för denna modul överlåter jag till honom...)

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB

King Kromm

Hero
WOHO!!! party party..

Så då kanske man borde trolla sig bort till sf-bokhandeln då??

Nåja, om inte annars får jag la vänta till på måndag(fast det funkar ju inte!)

Carl Johan Ström

Swordsman
Re: SF-bokhandeln i Göteborg

Du bör vara medveten om att Sf-bokhandeln i Göteborg inte säljer rollspel. Varför förstår jag dock inte...

MVH
CJS

Jake Steele

Warrior

Du bör vara medveten om att Sf-bokhandeln i Göteborg inte säljer rollspel. Varför förstår jag dock inte...

MVH
CJS

Jag skulle gissa på platsbrist. De har j**ligt fullt som det är.

mvh
-A

Påminnelse till CJS (OT)

Du hinner inte få upp förläningsformuläret + formulären från KV på nätet denna vecka?

Mvh Victor Palm...

...Som vet att han är tjatig.

King Kromm

Hero

De va ju dumt.... Fast jag har vart där, för ett bra tag sen, och hitta faktiskt lite dungeon and dragons prylar... Men du har inget annat förslagtill en mer eller mindre desperat kungsbackabo?

Jag vet...

Men sist, så sa han att han kanske skulle kunna få upp dem denna veckan.

Mvh Victor Palm...

...Som inte kommer på något vettigt att skriva här.

Zaaken

Veteran
Re: Julen är räddad!!! [NT]

Nu är det bara att börja tälta på Orion tills den anländer då :gremgrin:

Ezping Orm

Hero
Re: Helgen är räddad!!!

Hurra!! Nu har jag äntligen lyckats ringla svansen om Nekromanti & Vandöda och Geografica Mundana. Och det tack vare Legend Hobbyspel. :gremlaugh:

För er stackare som måste vänta tills nästa vecka kan jag säga; Ni har verkligen något att se fram emot! Har bara hunnit att bläddra igenom Geografica och slänga ett öga i Vandöda, men ojojoj vad bra det ser ut!

Nej, nu måste jag återgå till mina nya favoritmoduler!

King Kromm

Hero

Om min matte på fingrarna funkar så går la inte det fortare än att vänta tills på måndag? Har för mig att jag hört att posten inte delar ut på helgerna speciellt mycke... Framförallt inte i jultid då dom tar in extra personal te å sortera alla julkort på helgerna...