Nekromanti (tips) Omröstning: Vilka rollspel spelar du?

Carl Ö

Warrior
Hej!

Jag misstänker att inte alla som läser Eon-forumet också läser det allmänna rollspelsforumet. Därför vill jag tipsa er om en intressant tråd som finns där. Om du ändå är en av dem som brukar läsa i det allmänna forumet så ber jag om ursäkt för att du tvingas läsa det här två gånger.

Det handlar om att rösta på de rollspel som man brukar spela. Eon har tappat i förhållande till DoD sedan jag postade på Riotminds forum. Så jag tänkte att Eon-spelarna skulle få chansen att hämta in.

Observera! Det är ingen tävling !!

Jag vill bara öka chanserna att omröstningen blir rättvis. Gå nu genast till den här tråden i det allmänna rollspelsforumet.

Mvh Carl

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Det tillhör vanlig forumkutym att man inte skriver ett inlägg i ett forum och sedan gör reklam för det i övriga forum. På detta sätt lyckas du bara med en sak - att irritera folk å det grövsta. Nu är du visserligen ny på forumet och därför vill jag inte avskräcka dig från att fortsätta skriva här, men tänk gärna på det i fortsättningen. Nu är inte jag någon moderator och dikterar därför inga regler utan jag vädrar mest min egen åsikt (och, som jag misstänker, många andras).