Nekromanti Tirakuppfostran

Schedim

Veteran
Jag undrar var denna stridskonst finns beskriven, jag hittar den inte i Tirak-boken ... vilket är den uppenbara platsen tycker jag.

Har jag blivit blind? :gremconfused:

/Schedim

rax

Swordsman
Prova med Vapenmästaren eller gamla Krigarens väg istället.

/Rax

Schedim

Veteran
TACK!

mmm ... får se om jag kan hitta en att låna någonstans ... var inte sådär jätte impad över Vapenmästaren när jag bläddrade i den ...

/Schedim

GlueBall_UBBT

Warrior
Re: Tirakuppfostran [OT]

Inte impad över vapenmästaren? Vad är du för någon filur. Själv sträckläste jag boken samma dag jag fick den på posten. Mina spelare sliter i den så mycket att sidorna har lossnat. Men men, smaken är som baken... .

Kenzui

Warrior
Re: Tappa sidor

Fast alla mina böker tappar sidor, nästan alla förutom dom jag mest har läst en gång, för att inte läsa dom mer än vid behov. Min värst drabbade är EON II, men sen kommer V&N. ursäkta detta till hör nog inte denna tråd. Förlåt.

Jaggernaut

Hero
Re: Tappa sidor [OT]

ursäkta detta till hör nog inte denna tråd. Förlåt

Det kanske det inte gör men jag måste bara haka på.

Min värst drabbade är EON II, men sen kommer V&N.

Eon II är väldigt (då menar jag väldigt) använd och sliten men den har hållit ihop och nu då den går i pension så håller den nog ett tag till.

Däremot har jag en bok som nästan föll sönder då jag först tog i den, nämligen GM.

Sedan andra böcker som lossat sidor är Mundana, V&N, Spelarens Handbok, en av mina spelares M&V. Min håller dock fortfarande (men iofs så köpte jag min mycket senare, ungefär vid tidpunkten då den började på att ta slut i affärerna).

Kenzui

Warrior

Min EON II har iofs varit på många platser, mellen Hurghada i Egypten och Boden i Sverige. men jag tror nog bara det är den sista sidan, som inte ens är en sida har losnat, har lånat ut den (allt för att sätta flera i rollspels träsket). Ha det bra

DarkMystic

Swordsman

Min värst drabbade är EON II, men sen kommer V&N. ursäkta detta till hör nog inte denna tråd. Förlåt.
Du borde visa mer respekt mot din V&N-bok för tuffare och bättre bok om någon sorts magi(detta fallet nekromanti) finns inte...

/DarkMystic, God bless Petter Nallo n' the others

Praetori

Warrior

N&V håller. Men tycker att neogames borde ge ut flera inbundna fina exemplar. Skit samma om de kostar mer, dessutom skulle index i slutet av varje bok inte vara helt fel.