Nekromanti Titelfråga

G

Guest

Guest
Över till något trevligare här på rollspel.nu-forumet.

Lästa någonstans att man skulle eventuellt få välja titel själv. Har jag fel där eller är det något ni skippat eller är det på gång...?

Personligen tycker jag att en sådan möjlighet skulle vara rolig.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Det är en teknisk fråga

Det krävs vissa ingrepp och förändringar i forumsystemet för att vanliga användare ska kunna förändra sina egna titlar. Dessa förändringar är det, så vitt jag vet, endast Gardener som kan göra. Dock är det möjligt för moderatorerna att gå in och ändra i användarnas profiler. Så om du vill ha en ny titel och inte har lust att vänta så kan du snällt be någon moderator att hjälpa dig.

G

Guest

Guest
Re: Det är en teknisk fråga

Så om du vill ha en ny titel och inte har lust att vänta så kan du snällt be någon moderator att hjälpa dig

Nja... det skulle inte kännas rätt. Lika för alla du vet :gremgrin:

Men det var väl något som var på gång eller? Eller var det bara ett önsketänkande...

walium

Ganska töntig, faktiskt

"Men det var väl något som var på gång eller? Eller var det bara ett önsketänkande... "

Nej, jag är rätt säker på att det var en av de förändringar som Dimfrost ville genomföra. Men allt som kräver tekniska ingrepp tar tyvärr lite längre tid.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in

Det finns redan folk som har bett om det -- Dorkpolare, Skrivbordsgeneraler och Hästboxare förekommer inte naturligt. Så, vill du ha något i väntan på att det tekniska jiddret fixas (och det kan ta tid), kontakta oss!

Hmm, det här har kommit upp några gånger nu -- kanske skulle vi klistra en "Ge mig en ny titel"-tråd?

Dimfrost

Special Circumstances
Ja, precis som walium skriver är det något som Gardener behöver koda, och därför har det inte införts än. Jag hoppas att det kommer någon gång i framtiden men jag kan inte svara på när, tyvärr. Jag tycker också att det skulle vara roligt. :gremsmile:

/Dimfrost

Johan K

Gammal & dryg

Nja... det skulle inte kännas rätt. Lika för alla du vet
Well, att välja titel är ju skoj, det får jag ju erkänna ! Dock så tycker jag inte att det är så illa at det inte skull kännas rätt eller orättvist att be nån moderator byta titel på en.
Om jag skulle välja, så skulel jag välja Konventspaparazzi. Eller så skulle det åxå var kul att få en helt randomiserad titel..

/ Johan K, som är sådär barnsligt nöjd över att ha köppt ny mobil idag.

Lindenius

Swashbuckler

Eller så skulle det åxå var kul att få en helt randomiserad titel..
Det skulle vara kul om det fanns en funktion så att andra användare kunde skriva in förslagstitlar i nån liten ruta i presentationen. När man sedan fått två likadana av någon så skulle man få den titeln.

//erik. vet vilken titel Feliath skulle få… :gremgrin:

Johan K

Gammal & dryg

Det skulle vara kul om det fanns en funktion så att andra användare kunde skriva in förslagstitlar i nån liten ruta i presentationen.
Yepps, det vore åxå en kul grej. :gremlaugh:
Dock så verkade som min önskan om en radomiserad titel slog in mer oväntat än vad jag trott slå in. :gremwink:
Hur som haver, nu ska jag försöka få till någon bra bild till Trobergs fotoutamaning.

/ Johan K, som önskar trevlig helg till alla på wrnu !