Nekromanti Tjaba...

Amadeus

Veteran
Jaså, då var det dags... Spam kungen från WarCraft III har alltså hittat hit också(!). Som ny på detta forum ville jag bara sägs hej. "Hej!" :gremtongue:, sådär ja... Själv kommer man då från Spam - stället Mölnlycke, ligger rätt nära Göteborg. Själv har man precis kommit in på Dungeons & Dragons, efter att en kompis visat mig lite... Förut var jag Drakar & Demoner spelare, men har bytt sida.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Välkommen hit ...

Hoppas du får det trevligt på vårt mysiga lilla D&D-forum.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Varde hälsad Grisodlare

Passa på att besök lite andra forum när du ändå är inloggad. Det finns mycket intressant även utanför D&D forumet. :gremwink:

Dranolir

Veteran
TJENARE! AMMA!

Kul att råkas. Jaså du... Du har bytt sida... DoD är skoj. Sluta inte med det! Däremot är det kul att du har blivit insatt i D&D (tack vare mig, som spelar det med tre andra över nätet).
Vi ses i skolan idag! Om du inte är sjuk....

Azagthoth

Myrmidon
Re: TJENARE! AMMA!

Samtal av sådan här privat karaktär är mer lämpliga via privata meddelanden. Åtminstone den sista biten (även om jag, som blivande lärare, givetvis hoppas att ni faktiskt sågs i skolan...).

Dranolir

Veteran
Re: Välkommen hit ...

Jag håller med dig. Skulle någon moderator bara kunna lägga till en sprakande brasa, en snöstorm och några orcher som sjunger fyllevisor på Svarta Språket så vore forumet fulländat. :gremsmile:

Amadeus

Veteran
Re: TJENARE! AMMA!

En lärare som spelar D&D... Då skulle man vara i himmeln! (Tja inte om Berit var den D&D spelande :gremsmile:)
Nåja, man tackar för att ha blivit välkommen! :gremsmirk: