fjodorsenuba
Krigarpoet
Just nu lutar jag åt att vi nog egentligen ska strunta helt i att skriva i den här tråden, men det här är så konstigt. Vill du inte svara nu, vill jag att vi diskuterar det efter spel.Jag är också lite misstänksam mot att berätta vad vi gjort i R1 då mulvarna kanske kan dra slutsatser om vilka tjyvar som planerar vad.
Det ville vi också men min son valde att istället ha ett innebandy-kalas. Ganska kul upplägg även om matchen slutade efter 1 inut och 30 sekunder, då hade vi två stycken som blivit sparkade på smalbenet så dom inte kunde gå och en som sopat klubban i huvet på en annan så han såg stjärnor. Dom är 7 år... Inge bra idé.Jag hoppas att ni hade ett bra barnkalas aMartin3 och grattis i efterskott från mig - men om dina barnkalas tar så här mycket energi kanske du ska fundera på att åtminstone någon gång ta in på Andys lekland el likn?
Jag har beröringskräck för poliser...Det ville vi också men min son valde att istället ha ett innebandy-kalas. Ganska kul upplägg även om matchen slutade efter 1 inut och 30 sekunder, då hade vi två stycken som blivit sparkade på smalbenet så dom inte kunde gå och en som sopat klubban i huvet på en annan så han såg stjärnor. Dom är 7 år... Inge bra idé.
Sen ska jag inte skylla mer på barnkalaset men det här försvann helt ur mitt huvud och jag glömde bort det.
Jag skyller på @fjodorsenuba istället som borde pokeat mig igår så jag kom ihåg att gå med i diskussionerna...
Glömde bort?Det ville vi också men min son valde att istället ha ett innebandy-kalas. Ganska kul upplägg även om matchen slutade efter 1 inut och 30 sekunder, då hade vi två stycken som blivit sparkade på smalbenet så dom inte kunde gå och en som sopat klubban i huvet på en annan så han såg stjärnor. Dom är 7 år... Inge bra idé.
Sen ska jag inte skylla mer på barnkalaset men det här försvann helt ur mitt huvud och jag glömde bort det.
Jag skyller på @fjodorsenuba istället som borde pokeat mig igår så jag kom ihåg att gå med i diskussionerna...
Ni tå har väl varit två lågflygande ulvar för nån gång sedan va om jag inte minns fel.Wow, väldigt snabbt svarat. Bekräftar mina misstankar...
Jag jobbar på det men jag kommer inte jobba på det speciellt mycket i den här tråden...Glömde bort?
Hmm
Är lite uppförsbacke nu @Martin3 för mig så står sånna här lågflygare väldigt lågt i kurs så in i matchen då!
Dags att jobba tillbaka för att förtjäna förtroendet.
Ge oss lite analyser på oss andra.
Kom med nån plan bra/dåligt bara det är nåt att gräva i.
Det finn nämligen 2 mulvadar här i gänget.
Jag tänkte att folk kanske grönat sig hos GG och att antalet grönade skulle vara mumma för bylingen att veta (tänkte att de då skulle kunna lista ut vilken stöt det blev i natt grnom antalet grönade).Kan du dela med dig av varför eller hur bylingen kan räkna ut r2?
4 mullisar?Segt deltagande! Håller alla på att spana på Skatteverket?
Jag håller det för troligt att vi har minst 4 mullvadar