Nekromanti Tomb of Horrors 3.5 …

Hunk

Hero
Tackar!

Jag var själv för ung för att utforska denna ökända dungeon när det begav sig och hade en femårig rollspelspaus när 2E-utgåvan kom ut, så det här är första gången jag får chansen. Mina spelare kommer nog dock inte bli lika glada...

Tack Dante för infon!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Häftigt

Jag började ju med D&D i senaste utgåvan, så äventyret har ju inget nostalgiskt värde för mig, men över trettio sidor illustrerat äventyr är ju aldrig fel (och jag tycker att illustrationerna är rätt charmiga).

- Vulf

Basenanji

Postd20modernist
Stort tack!

Jättekul! Nu ska mina spelare få spela ett klassiskt äventyr!
/Basse

ForgottenRealms

Veteran
Re: Stort tack!

Karl! Spelar ni D&D? Vore ju roligt att vara med någon gång!

Förresten, har ni spelat klart Oraklets Fyra Ögon? Sist jag var med så var vi på väg med det ena till någon skummis ute i en träskmark...

Torbjörn

Swordsman
Bra! Ett klassiskt dungeon-crawl tackar man ju inte nej till. Läggs till högen av pdf-moduler.

Torbjörn

Basenanji

Postd20modernist
Vi ska starta nästa vecka!

Med en D&D-kampanj. Fast jag vet inte om du gillar min spelledarstil jämfört med Caligulas... Jag är ju så himla klen och feg och gullar med spelarna. "Vill du ha en eller två Rings of Command med tio wishes var?" :gremsmirk:
Oraklets fyra ögon ligger på is ännu. Tyvärr. Erik har ju gått och blivit überkändis tack vare Crazy Frog (och har inte tid) och Micke ska väl starta revolution nånstans som vanligt.

Annars hoppas jag att du och barn(-en?) mår bra!
Hör av dig till mig om du känner att du vill haka på D&D:andet...
:gremlaugh:

/Basse-Kalle, 0768-702277

ForgottenRealms

Veteran
Re: Vi ska starta nästa vecka!

Jag kommer bara ihåg att vi hade hur kul som helst i Svavelvinter/Oraklets fyra ögon, och är säker på att det blir minst lika roligt i D&D!

Barn(et) mår bara bra, oförskämt bra till och med. Ringer senare ikväll!