Nekromanti Tombstone känns fel

Riddaren

Swashbuckler
Är det bara jag som tycker att skottskadan på Virgil Earp och mordet på Morgan Earp känns i filmen som det sker samma natt?

Något som inte skedde i verkligheten...det är några månader mellan de båda incidenterna.

Riddaren

Även den bäste har dåliga dagar

Rosen

Myrmidon
<I>Är det bara jag som tycker att skottskadan på Virgil Earp och mordet på Morgan Earp känns i filmen som det sker samma natt?</I>

Aha... När jag läste rubriken stod jag först beredd att svara "Spela på något annat ställe då." (-:
Jo, det känns ganska pang bom i filmen; för att det inte finns en massa scener emellan, antar jag. Typisk hollywoodsk tidskomprimering.

--
Åke

Riddaren

Swashbuckler
Vad gör man inte för att få folk att läsa /images/icons/smile.gif

Riddaren - har pluggat mediakommunikation

Riddaren

Swashbuckler
Vaddå?

"Aha... När jag läste rubriken stod jag först beredd att svara "Spela på något annat ställe då." (-:
Jo, det känns ganska pang bom i filmen; för att det inte finns en massa scener emellan, antar jag. Typisk hollywoodsk tidskomprimering."

Vaddå annan plats?

Riddaren - vill leka Doc Holliday

Re: Vaddå?

Riddaren - vill leka Doc Holliday

Då får du hålla ut en stund till - Arizona kommer snart ut till en butik nära dig.

Och om du vill spöa Doc Holliday kan vi rekommendera ett besök på Ylvas Ting 2001 eller WettCon, där rollpersonerna spelar Cowboys frontfigurer i kamp just mot Doc och Earparna...

/a & t

<A HREF="http://www.rollspel.com" target="_new">http://www.rollspel.com</A>

Jon

Veteran
Re: Vaddå?

Ser nu framför mig en rollperson som står ute på gatan och klår upp sig själv...

Låter som westernversionen på Fight club.