Nekromanti Total annihilation i nyversion

G

Guest

Guest
På gothconpuben kom Total annihilation upp och jag nämnde nyversionen TA:spring då alla som hört talas om total annihilation hade tyckt att det var jättebra anser jag att det är min plikt att upplysa forumet om nyversionen också.
Nyversionen är gjord av några somgjorde balanseringsmoddar till orginalet, så alla enheter är inte som de brukar men det finns en mod med orginalbalansen också och till skillnad från vanliga rtser har orginalet och nyversionen med koncept som skogsbränder, kastbanor på de flesta vapnena (inte på lasern dock :gremsmile:) och många olika enhetstyper (gående bilar båtar svävare flyg ubåtar vattenplan (ej ekranoplan dock)) har nyversionen lagt till andra fina saker som kraterbildning äkta 3d och enhets ai (för att göra det lättare att hantera metalmakers mm).

/Zorbeltuss som också ska ge en länk.

G

Guest

Guest
Nej, men du måste ladda ner ais separat, lägga dem i rätt map och sedan ta add bot, har du lanserver behöver du inte heller koppla datorn till något nätverk.

En riktigt vettig ai är aai den ska läggas i taspringmappen\aidll\globalai\

Sedan lobby servern finns här.

/Zorbeltuss gillar aai då den lär sig mellan matcherna

seinet

Swashbuckler
Nåväl, får väl testa det då. Fast jag skulle jävligt gärna vilja lira alla TA-kampanjer med TA-spring, går det? :gremsmile:

/Seinet Wintermute - Skall slagga nu

G

Guest

Guest
Tyvärr inte, spelet har ännu inte stöd för scripts, men de ska få det snart så vitt jag förstått.