Nekromanti Trälar i Consaber

Oreh

Warrior
Hej, jag spelade lite eon i går och min Utstötte och självömkande tokon barbar lyckades tillfånga ta en pirat usling som han nu ser som sin träl. Ur ser egentligen Sabrierna på dessa sakerna?? Vi befinner oss på Dana Bréann i Nensema.

Poseur

Swashbuckler
Trälar finns fortfarande i Consaber och är lagligt. Dock börjar det bli illa ansett och det är inte riktigt längre på modet. Så det börjar finnas färre och färre trälar i Consaber.

Så min rena gissning är ju att det fina folket på Danasabriska sidan kommer säga ungefär detta som standard" Ja se, titta en sådan barbar"

/poseur vill ha kaffe

Oreh

Warrior
Hmm, Efter som du Poseur var den enda med stake nog att ha en åsikt om detta skall jag av ren heder framföra dina kloka ord till min SL när vi skall fortsätta spela nu på Lördag.

/Oreh gör kaffe...

Regmolar

Swashbuckler
Jag tror att det helt enkelt var så att alla andra höll med om att hans svar var vettigt, det tyckte i alla fall jag.

Att piratverksamhet lär leda till en garanterad dödsdom i de sabriska delarna av riket lär nog ytterligare öka reaktionen - han har inte bara en träl, han har gjort en träl av en usling som egentligen bör hängas som ett gott exempel för de obildade tölparna som vågar störa den viktiga sabriska handeln!