Nekromanti Trådprenumeration

Mask_UBBT

Hero
Tjenare.

Jag har en tanke, som jag tänkte kolla om det är möjligt att genomföra... Jag undrar om det finns någon möjlighet att ha en funktion där man premenuerar på trådar?

Alltså: Om jag tycker en tråd är intressant vill jag kunna trycka på en liten knapp eller något, och varje gång någon skriver ett inlägg i tråden så vill jag ha det hemskickat... Anledning till detta är helt enkelt att forumpremenurationerna är på tok för klumpliga, och man får en massa saker med som man inte vill läsa något om. Dessutom skulle det bli lättare att hålla koll på sina trådar och sånt.

/Mask

Man Mountainman

Storsvagåret
On a related note...

...finns det någon möjlighet att lägga in en funktion sådan att man kan bli meddelad endast när det startas en ny tråd på ett visst forum. Trådstartsinlägg är ju oftast mycket mer intressanta än enskilda inlägg i en redan pågående tråd, som man kanske inte alls hänger med i.

Morgoth

Swashbuckler
På tal om prennisar...

...jag råkade välja att prenumerera på Staden-forumet, men det funkar inte att avprenumerera! Börjar bli trött på att få Staden-inlägg i inkorgen nu. *buhu*

Men lite intressant är det. :gremwink:

Sodivra

Champion
Re: På tal om prennisar...

Det är nog det att det inte finns något sådant forum som är problemet, ologiskt och krångligt.. :gremooo:

Så jag fick knåpa mig genom protobuilden och skruva på ghostimagen av testdokumentet.. Men det funkade, så han borde inte ha något problem mer.

:gremgrin: