entomophobiac
Pistoler & Mord
Kanske sätta oss där typ 17:30 och sen får alla andra dårar dyka upp när de känner för det?Samma här.
I värsta fall har vi awkward silence i 30 minuter, i bästa fall är det precis skittrevligt.
Kanske sätta oss där typ 17:30 och sen får alla andra dårar dyka upp när de känner för det?Samma här.
Så gör vi! Jag röstar för att ha precis skittrevligt.Kanske sätta oss där typ 17:30 och sen får alla andra dårar dyka upp när de känner för det?
I värsta fall har vi awkward silence i 30 minuter, i bästa fall är det precis skittrevligt.
Kommer strax in genom dörren iklädd glasögon och en blå jackaJag är här nu och tveksam till hur rn @Monokel ser ut?
Mission accomplished! Kul att snacka strunt.Så gör vi! Jag röstar för att ha precis skittrevligt.
Ja, det här får vi göra om!Mission accomplished! Kul att snacka strunt.![]()
Satt precis och skrev samma sak när jag fick en notifiering om ett nytt inlägg i den här tråden!Är november månaden vi har Träff #3 kanske?!
Om vi får för oss att spela rollspel istället har jag kontor med konferensrum där vi kan spela, som ligger typ fem minuters promenad från centralstationen.
Jag kan i stort sett alla dagar utom onsdagar, med vissa reservationer.Vore trevligt att lysa upp novembermörkret med en forumträff. Är positiv både till att spela och till att ses på pub.