entomophobiac
Low Prep High Play
Kanske sätta oss där typ 17:30 och sen får alla andra dårar dyka upp när de känner för det?Samma här.
I värsta fall har vi awkward silence i 30 minuter, i bästa fall är det precis skittrevligt.
Kanske sätta oss där typ 17:30 och sen får alla andra dårar dyka upp när de känner för det?Samma här.
Så gör vi! Jag röstar för att ha precis skittrevligt.Kanske sätta oss där typ 17:30 och sen får alla andra dårar dyka upp när de känner för det?
I värsta fall har vi awkward silence i 30 minuter, i bästa fall är det precis skittrevligt.
Kommer strax in genom dörren iklädd glasögon och en blå jackaJag är här nu och tveksam till hur rn @Monokel ser ut?
Mission accomplished! Kul att snacka strunt.Så gör vi! Jag röstar för att ha precis skittrevligt.
Ja, det här får vi göra om!Mission accomplished! Kul att snacka strunt.
Satt precis och skrev samma sak när jag fick en notifiering om ett nytt inlägg i den här tråden!Är november månaden vi har Träff #3 kanske?!
Om vi får för oss att spela rollspel istället har jag kontor med konferensrum där vi kan spela, som ligger typ fem minuters promenad från centralstationen.
Jag kan i stort sett alla dagar utom onsdagar, med vissa reservationer.Vore trevligt att lysa upp novembermörkret med en forumträff. Är positiv både till att spela och till att ses på pub.