entomophobiac
Low Prep High Play
Anno 2023, kanske redan i januari eller februari?Hej! När vill vi träffas nästa gång. Jag hade väldigt kull vid vårt föra möte och hoppas att vi kan köra igen, eller kanske bara hänga i en bar.
Anno 2023, kanske redan i januari eller februari?Hej! När vill vi träffas nästa gång. Jag hade väldigt kull vid vårt föra möte och hoppas att vi kan köra igen, eller kanske bara hänga i en bar.
Vi brukade spela en gång i veckan ute hos mig i Gamla Uppsala, men det har inte riktigt återhämtat sig efter pandemin tyvärr.Jag skulle gärna träffa spelare i Uppsala, har ingen grupp här.
Bästa incidenten hittills var när vi satt på den lokala pizzerian och svullade inför spel, och nästa bord en bit från oss visade sig göra exakt samma sak. Vi hörde deras 5E-klassdiskussion lång väg. Vi var precis på väg därifrån, så brydde oss inte om att heja på dessa själsfränder, eller påpeka hur deras val av spel inte föll oss i smaken, utan nöjde oss med att bli glada för att ett sånt slumpmöte kunde demonstrera att hobbyn är vid god hälsa!Det finns ganska gott om rollspelare i stan, men som vanligt så är det ju ofta kompisgäng som spelat tillsammans under många år. Min grupp brukar träffas varannan vecka, men har uppehåll över sommaren.