O'Connor's har jag varit på länge sen. Då minns jag att jag tyckte det var rätt mysigt.Ska försöka den här gången, men helger är lättare.
O´Connors, O´Neils, god öl på båda. OC lite närmare
C
O'Connor's har jag varit på länge sen. Då minns jag att jag tyckte det var rätt mysigt.Ska försöka den här gången, men helger är lättare.
O´Connors, O´Neils, god öl på båda. OC lite närmare
C
Och det är som sagt mer centralt.O'Connors är bra! Det är större än O'Neills och man behöver inte sitta där en eventuell trubadur gör väsen av sig
Jag kan nog vara där 17.30. Tidigare om jag blir törstig.Vilken tid? Tippar att jag masar mig dit runt 18-snåret.
Jag kommer nog dyka upp runt 18. Vi ses där!Vilken tid? Tippar att jag masar mig dit runt 18-snåret.
Det var väldigt trevligt! Hoppas det inte dröjer för länge till nästa. Men fy vi verkar cursed vad det gäller quiz kvällar. Kanske O'Neills nästa gång?Tack för igår hörrni! Trist att du inte hann med @Monokel, det blev väldigt trevligt.
Ledsen att jag blev tvungen att dra så hastigt, behövde ringa ett samtal.
Eller hur! Vi vill bara ha ett lugnt ställe där vi rollspelsnördar kan vara utan att folk försöker övertyga oss att joina ett quiz.Haha, yep
Får hoppas nästa ställe bryter förbannelsen XD