EchonCique
Hero
AVIS
Själv delar 16 hushåll i min fastighet på 1 tvättstuga med 1 tvättmaskin, 1 torktumlare och 1 pissdåligt torkrum. Summa rummarum, det är en omöjlighet att få en tid och när man väl får en tid så har man 1 maskin att tvätta åt gången. Lycka till få ihop den kombon.
/me vars smutstvättshög är gigantisk, men som löser det genom att köpa nya kläder konstant.
Jag blir avis på folk som har lätt för att arrangera allting kring tvättandet och som dessutom har maskinparken och utrymmena som beskrivs.Torktumla och hänga i torkskåp är lika ångestfritt som själva tvätten, men du får poäng för påtalandet om vikning. Det är nämligen vansinnigt trist. (Jag hade väl förträngt den biten som försvarsmekanism...)
Själv delar 16 hushåll i min fastighet på 1 tvättstuga med 1 tvättmaskin, 1 torktumlare och 1 pissdåligt torkrum. Summa rummarum, det är en omöjlighet att få en tid och när man väl får en tid så har man 1 maskin att tvätta åt gången. Lycka till få ihop den kombon.
/me vars smutstvättshög är gigantisk, men som löser det genom att köpa nya kläder konstant.