Nekromanti Tråkigt på arbetstid

Troberg

Sinister eater
Jag har tyvärr inte så mycket Internettid hemma heller, en halvtimme till en timme per kväll ungefär.
Jag menar inte att kritisera någon (vilket skulle vara att kasta väldigt mycket sten i ett glashus...), men när man tänker efter så är faktiskt 30-60 minuter per dag ganska stor andel av ens liv (åtminstone av biten som inte går åt till jobb, äta, sova, klippa gräsmattan och allt annat plock som måste göras). Hur många kan spendera en timme om dagen på sin hobby?

Storuggla

Champion
Jag kör tunnelbanetåg. Grejen är att jag börjar mellan 16:00 och 19:00 i snitt, vilket gör att jag sitter hemma framför datorn tills dess, mer eller mindre. Sen tutar jag på folk.

Storuggla, hoooonk

Dilandau

Myrmidon
Jag jobbar sena skiftet (17-03) på en av de stora hatade tabloiderna. Hinner aldrig med forumet på arbetstid. Fördelen med att jobba skift är dock att man är ledig i längre perioder. Det är då jag forumer mest.

magoo

Hero
En timme om dagen till sig själv kan jag inte tycka är mycket. En halvtimme till en timme får allt ta i mitt liv numera - hela livet känns uppstyckat i halvtimmar... Det som jag offrat mest från mitt liv utan barn är nog slötittande på TV, där försvann det många timmar (men inga kalorier)!

Fördelen tidsmässigt med barn är att man blir låst hemma efter att de har somnat och då kan man ägna alla tre timmarna åt inneaktiviteter - före barnen skulle alla icke jobb-timmar delas upp på en hiskelig massa, nu är urvalet av möjliga aktiviteter mindre.

Jag skulle inte kalla surfning för min hobby, det är ett tidsfördriv som känns lagom slött men ändå mer meningsfullt än Kanal 5.

Feuflux

omjonasson.se
Jag hinner inte med forumet alls just nu. På arbetstid jobbar jag vanligtvis och om jag surfar så är det aftonbladet, dn eller svd som gäller. Warpdrive om jag vill vara riktigt crazy i nån minut.

Troberg

Sinister eater
d12 [OT]

Och nu är d12comic faktiskt igång igen!
Yay!

Nu måste du bara öka tempot lite! Gör du 20 strippar per dag så är du ikapp Order of the Stick på en vecka!