Nekromanti Trakorien

Coyote Kid

Veteran
Joined
2 Aug 2000
Messages
29
Jag vill dra mig till minnes att Erik Granström höll på att skriva en bok med arbetsnamnet Svavelvinter. Någon som vet något om detta?

Trudvang? Är det inte där Tor har sin gård?

Måns
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
<I>Jag vill dra mig till minnes att Erik Granström höll på att skriva en bok med arbetsnamnet Svavelvinter. Någon som vet något om detta?</I>

Han blev klar.

<I>Trudvang? Är det inte där Tor har sin gård?</I>

Och borde inte han flytta till Torshem?

--
Åke
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Har han skrivit färdigt boken?!

My mistake; jag tänkte på modulen, förstås.
Men har han sagt att trilogin ska <I>heta</I> Svavelvinter? Jag har ett vagt ludd i bakhuvet om en planerad titel som var nåt helt annat...

--
Åke
 

Baldyr

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
1,188
Location
Eskilstuna
Trakorien-listan

Trakorien-listan är en e-postlista för diskussioner kring rollspel och DoD i allmänhet, och Trakorien och Erik Granströms verk i synnerhet. Listan har ett 60-tal medlemmar och aktiviteten är emellanåt mycket omfattande. (För tillfället är det dock aningen tyst...)

Den som är intresserad av att delta på listan skickar med fördel ett e-brev till adressen trakorien-list-request@hobbyspel.com och skriver ordet subscribe på ämnesraden (subject). Då läggs avsändarens adress automatiskt till listan.

Det kan tilläggas att listan främst lär vara intressant för den som är intresserad av och har tillgång till Erik Granströms verk. Även andra är givetvis välkomna!

/Pauli "Baldyr" Paananen, moderator

<A HREF="http://www.hobbyspel.com" target="_new">http://www.hobbyspel.com</A>
 

Coyote Kid

Veteran
Joined
2 Aug 2000
Messages
29
Paratornsk genmäle

"Men har han sagt att trilogin ska heta Svavelvinter?

Gnuggen sömnen ur edra obrukbara titthål, I usle och därtill okunnige vanläsare. Hos äldre mannar brukas förstorande kikglas för att dämpa åldringens krämpor. Något att betänka måhända?

"Jag har ett vagt ludd i bakhuvet"

Därom tvivla vi icke!

Högaktningsfullt

Magister Krysander DiPhanzia
 

Coyote Kid

Veteran
Joined
2 Aug 2000
Messages
29
Paratornskt genmäle

"Men har han sagt att trilogin ska heta Svavelvinter?

Gnuggen sömnen ur edra obrukbara titthål, I usle och därtill okunnige vanläsare. Hos äldre mannar brukas förstorande kikglas för att dämpa åldringens krämpor. Något att betänka måhända?

"Jag har ett vagt ludd i bakhuvet"

Därom tvivla vi icke!

Högaktningsfullt

Magister Krysander DiPhanzia
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Paratornskt genmäle

<I>Gnuggen sömnen ur edra obrukbara titthål, I usle och därtill okunnige vanläsare. Hos äldre mannar brukas förstorande kikglas för att dämpa åldringens krämpor. Något att betänka måhända?</I>

Jag skulle ha haft mer att betänka om du hade svarat på frågan...

--
Åke
 

Coyote Kid

Veteran
Joined
2 Aug 2000
Messages
29
Re: Paratornskt genmäle

"Jag skulle ha haft mer att betänka om du hade svarat på frågan..."

Jag har inte den blekaste om Granströms planerade titel, därav mitt första inlägg.

Vidare får jag be om ursäkt å Krysanders vägnar. En icke rumsren paratornier hör inte hemma på ett välstädat forum.

Måns
 
Top