Nekromanti Trasig Vapenmästaren

Acenchious

Veteran
Jag köpte nyligen Vapenmästaren dock var sidan 111 helt oläslig.
Det finns ingen som själv äger den som skulle kunna ge mig en återkallelse vad det står på den sidan =)

Telephalsion

Swordsman
Appropå vapenmästaren. Skulle det vara brott mot copyright att få sin vapenmästaren ombunden med hårdpärm av ett bokbinderi eller är det bara smakfullt?

Acenchious

Veteran
Wow! Tack så hemskt mycket! Det kunde inte bli bättre då vi faktiskt har med solsvärdet i min kampanj =)

Acenchious

Veteran
Jag blir typ helt varm i kroppen att tänka på Eon böcker som blivit ombundna med Hårdpärm =):D

Blasphemy

Swashbuckler
Appropå vapenmästaren. Skulle det vara brott mot copyright att få sin vapenmästaren ombunden med hårdpärm av ett bokbinderi eller är det bara smakfullt?
Självfallet inte. Du får göra vad du vill med din bok :gremsmile:
Det är bara om du skulle trycka upp en egen upplaga av vapenmästaren och börja sälja den till folk som det skulle bli ett copyright-brott.

Så go ahead!

Telephalsion

Swordsman
Aight, ingen profit alltså, check!

Då kommer nog den pappersbunt som en gång hette vapenmästaren kanske bindas om inom kort!

Poseur

Swashbuckler
Det som jag tycker är intressant är att en riktig pdf-sida ifrån vapenmästaren lades upp.

Och det fick mig osökt ( :gremwink: ) att tänka på dessa utlovade pdf:er Neogames sagt att man ska kunna betala pengar för att ladda hem...

Gamla böcker lagom till EonIV kanske?

ThemVSyou

Veteran
Tycker jag börjar ana en trend här med vapenmästaren visst det är en väldigt bra bok att ha och kunna sitta och bläddra i man kan aldrig ha för många förslag på vapen och annnan utrustning, men trenden jag börjar ana är att folks böcker bläddras så pass mycket i så den går sönder har inte boken själv men har en kompis vars bok har gått sönder rejält lösa sidor m.m

Poseur

Swashbuckler
Just Vapenmästaren verkar vara notoriskt dåligt inbunden.
Alla har, eller känner någon vars vapenmästare trillat isär eller håller på att trilla isär.

Vår spelgrupp har slitit ut två stycken.

Värt att notera är att den ända andra eonbok som slitits sönder är en utav våra 3 Geografica. Fast den har tyvärr blivit mycket sämre och illa behandlad än vapenmästaren, som vi försökt vart försiktig med då vi insett att den är kasst bunden.

Tror en utav anledningarna jag ogillar stridskonster så mycket just nu i Eon är att vapenmästaren består utav lösa sidor.

/Poseur

Acenchious

Veteran
Jag har sedan innan haft möjlighet att titta i Vapenmästaren och tror det snarare är så att den är så fruktansvärt bra! Gillar stridskonsterna, vapen delen, kroppskydden, allt! Den är så bra att man bara vill bläddra i den i flera timmar =)

Känner samma för min halverst nyinköpta Alvbok =)