Den här deltråden bröts ut ur tråden "LITE HJÄLP TACK" eftersom den lämnat ämnet.
(Hm, ok, så nu ser det ut som jag har startat en hatkampanj mot Ä-produkter då... ok, vi fortsätter på den linjen)
Andra Ä-böcker jag kan klaga på är Warzone 1st edition-grundboken. Den brakade ihop snabbare än värst. DoD '91 grundböcker har jag också haft lite problem med, de håller visserligen ihop mycket bra, men en av upplagorna jag har var feltryckt i mitten, tabellsammanfattningarna i bok II och III bestod av helt vita sidor. Mycket konstigt, fast det gjorde egentligen inget eftersom jag hade några boxar till.
Bortsett från just Barbia så är det föga förvånande så att böcker som används av fler än en person går sönder snabbare. Krigarens handbok är ett exempel; den innehåller inget "SL-material" och är poppis bland spelare pga av de tjusiga vapentabellerna som alla här tycker så mycket om. Warzone-boken är ju liksom till att dela på mellan spelarna, och går således sönder fort.
Mutant chronicles är lite av ett särfall då den innehåller en del material som kan ses som "SL only", men alla spelare kunde den utantill till slut ändå.