SÄLJES Traveller 2300/2300AD - samling med tre boxar och åtta böcker

luddwig

Lawful evil
Byte av golv gjorde att jag behövde tömma mitt hobbyrum, inklusive hyllorna där jag förvarar mina rollspel. Detta påminde mig och att jag har fler spel än jag behöver. Har därför bestämt mig för att sälja min samling av Traveller 2300/2300AD från GDW. Ett spel vars världsbygge fascinerar mig, men som jag aldrig lär få till spelbordet. Paketet innefattar dessa boxar och böcker från 1986-1989:
  • Traveller 2300 (box, första versionen av spelet)
  • 2300AD (box, andra versionen av spelet), inklusive äventyret Kafer Dawn
  • Star Cruiser (box)
  • Beanstalk
  • Colonial Atlas
  • Earth/Cybertech Sourcebook
  • Equipment Guide
  • Ground Vehicle Guide
  • Kafer Sourcebook
  • Mission Arcturus
  • Nyotekundu Sourcebook
Allting är i mycket gott skick med tanke på sin ålder. Boxarna är lite skavda och insjunkna men alla hörn är hela. Innehållet är komplett och i princip nyskick. Brickorna i Star Cruiser är orörda. De separata böckerna är också fina. Vehicle Guide har en prislapp på framsidan. Earth/Cyberteck Sourcebook har ett litet skrap-/tryckmärke på framsidan. Nyoutekundu Sourcebook har en liten reva vid ena häftklamret. I övrigt finns inget särskilt att anmärka på. Inget klotter eller kladd. Inga lösa sidor.

Om någon vill ha bilder så ordnar jag naturligtvis det och för den som vill läsa om spelet finns en bra Wikipedia-artikel.

Säljer allt tillsammans för 3 300 kr. Frakt tillkommer om det ska skickas. Jag är i nuläget inte intresserad av att sälja enskilda delar.