Nekromanti tre frågor igen

inte

Veteran
1. Jag undrar hur ofta ni spelar eon (och hur ofta ni spelar rollspel i huvutaget). själv så spelar våran grupp minst en gång i veckan
2. Jag läser lite då och då om användandet av datorer som hjälpmedel. hur många här har en dator i näsrheten som dom använder under rollspelandet ?? (vi har det inte)
3. Eh.... Jo.... nä..... jo..........nä... (har svårt att komma på en tredje fråga).......... (nä kommer inte på nån den får komma senare)

Ymir

Liten kantbaron
Re: två svar

#1: Jag spelar rollspel i genomsnitt 5 dagar i veckan, 4 av dessa brukar det vara Eon som spelas.
#2: Tja, datorn används ibland som musikmaskin, men annars aldrig.

Boboliwsy

Warrior
Re: två svar

1. Vi försöker spela rollspel åtminstone en gång i veckan, men det brukar bli svårt att få ihop alla. Dessutom har många av oss ganska nyligen börjat spela warhammer (fantasy) och det blir, enligt mig, alldeles för mycket warhammerspelande och alldeles för lite rollspel.
2.Oftast har vi ingen dator i närheten när vi spelar. Men även om det skulle råka stå en där så använder vi den oftast inte under spelomgången.

/Boboliwsy

Ackerfors

Alas, your rapids!
1. Det har varit lite tunnt på rollspelsfronten nu efter sportlovet...men ska spela ikväll (Starcraft).

2. Eftersom jag är beroende av en dator så skulle inte den få stå ifred om det fanns någon i närheten när vi spelade.

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"

RavenLord

Veteran
1. Vi spelar åtminstone en gång i veckan, för det mesta eon

2. nope

- Death is more universal then life; everyone dies, but not everyone lives. -

Ymir

Liten kantbaron
Re: Hur jag hinner...

Jag går inte i skolan, praktiserar på bibliotek. Å andra sidan skulle jag hunnit ändå, skolan har aldrig tagit så mycket tid för mig, och jag ägnar mig inte åt så mycket annat än rollspel. Bör även tilläggas att jag sover jäkligt lite.
Hemligheten som sådan är dock att cirka 40-50% av speltillfällena är solospel enbart med Lycan, som alltid ställer upp. Spel med fler än två deltagare får vi som mest till 3 ggr/vecka. Primärt handlar det helt enkelt om att jag verkligen lever för rollspelandet.

- Ymir, rollspelsberoende.