Nekromanti Tredjepartsprodukter till Pathfinder

anth

Vetefan
Vad finns det för bra tredjepartsprodukter till Pathfinder?

Jag har hittat två st KOMMANDE produkter som verkar intressanta:

Warlords of the Apocalypse (ni får skrolla ner en bit innan produkten dyker upp)
Den verkar vara minst lika häftig som Gamma World.

Psionics Unleashed
Yay! Äntligen slipper jag husregla in psionics till Pathfinder.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
"Plus, best of all: No card-gaming element added!"

Bättre än Gamma World då... :)

Storuggla

Champion
Smylie sitter tydligen och skriver på en nyutgåva av Artesia: Adventures in the Known World som ska vara Pathfinderbaserad. Med hans arbetstakt lär den väl komma ut lagom till att Paizo lagt ner all tillverkning och istället ger ut cybernetiska gnomvantar.

Storuggla, skulle gärna köpa ett par

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Gör han? Skitbil, han skall ju sitta och rita Artesia Beseiged nu, jag har abstinens! Bara för att man för en gångs skull hoppar på en oavslutad serie så skall den naturligtvis bli fördröjd på alla de sätt och vis.

Storuggla

Champion
"Gör han? Skitbil, han skall ju sitta och rita Artesia Beseiged nu, jag har abstinens!"

För att vara rättvis så är hans arbete på det nya Artesia mig veterligen begränsat till "Vi mötte honom på ett konvent och han berättade att han bestämt dig för att det skulle vara pathfinderregler nu". Jag skulle vara mycket förvånad om han faktiskt jobbade med något alls.

Storuggla, GRRM var iaf skäggig

Adrian Granberg

Veteran
Psionic unleashed är redan släppt, finns att köpa på Paizo Store till exempel. Det är en riktigt bra produkt om du frågar mig, gillar skarpt vad de gjort med den. ^^

CapnZapp

Myrmidon
Ja, såvitt jag förstår släpptes första officiella erratan redan i december förra året, så minst så länge lär Pathfinder Psionics Psionics Unleashed ha funnits ute...?