Vad är kvar att göra?
Bara så att folk inte ska få för sig att Misslor är klart imorgon så tänkte jag tala om exakt hur landet ligger. Följande är kvar att skriva:
<ul type="square">[*]Ett halvt kapitel: hur man gör misslerollpersoner. Det är i och för sig påbörjat, men det är inte klart än. Det som framförallt behövs göras är stånds- och egendomstabeller för misslor.
[*]Misslors myndighet i länder runt om i Mundana. Tre länder återstår (Kamor, Eumo och nåt till).
[*]Misslors örons betydelse i språk.
[*]Kapitelintrotexter, fem stycken.[/list]
Så hur lång tid till behöver jag? Det har jag ingen aning om. Det beror helt och hållet på hur mycket tid jag får över. Egenförtagande har den nackdelen att om man inte jobbar med kunduppdrag så får man inte pengar, och har jag inte kunduppdrag så måste jag jaga nya uppdrag eller gå hungrig. Det leder till att om jag inte har kunduppdrag så har jag paradoxalt nog minst tid, eftersom jag då måste jaga nya uppdrag illa fort och därför jobbar järnet - obetalt - med att få tag på dem. När jag har uppdrag så kan jag leva hyfsat gott, och har därför tid över. Just nu är jag i ett kundlöst stadium och det suger fett.
Men, ze point är att manuset är inte riktigt men nästan klart (jag skrev in reglerna för Stumphög och förtydligade dem lite idag), att det inte är så förbaskat långt kvar, samt att jag inte har en aning om när det blir klart.