Mitt huvudbidrag har jag insett att jag ska fixa en layout till.. Tidigare så hade jag tänkt att försöka få till det fulaste bidraget någonsin, men övergivit den tanken.. Det är trots allt ett seriöst försök med något som är oseriöst i grunden.. Jag måste dock fortfarande skriva om allting.. Det är fortfarande i anteckningsform..
Mitt andra får jag nog inte klart.. Egentligen är det en kompis idé från början men han verkar slö av sig.. Jag får väl sparka lite på honom.. Huvudproblemet är att vi skiljer oss åt hur det relativt lätta regelsystemet ska skötas..
Det skulle väl vara om jag får en blixtrande skrivlust (Yeah, som om
det skulle hända[/i]) och knåpar ihop en sida text lite snabbt.. Fast i det rollspelet så är rollformulären viktigast att de blir klara..
Sedan så kommer kanske en spelare i min grupp att delta.. Jag hoppas att han skriver ihop något.. Ska höra mig av.. Han brukar ha bra idéer och han störtgillade dogmautmaningsidén när jag kom med dogmabidragshäftet till honom (som var en del i mitt pris förra året)..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som gärna hade arbetat med tillsammans med någon/några om ett dogmabidrag då han sällan kan göra något fram scratch, men väl agera fungera som bollplank