Nekromanti Trobergs Dogmautmaning 2004 - Priser!

Troberg

Sinister eater
Nejdå, ni har inte missat inlämningsdatum. Det är inte prisutdelningen det handlar om.

Det handlar om att nu är det inte längre bara äran, berömmelsen och groupies ni tävlar om, nu finns det priser också!

Alltid Attack Förlag (mest kända för spelet Splatter) sponsrar med ett nummer (det aktuella) av rollspelstidningen Drakens Tand (http://www.drakenstand.nu) till varje vinnare.

Kan ni tänka er ett enklare och roligare sätt att testa Drakens Tand än att vinna Trobergs Dogmautmaning 2004?

Förutom att det ger lite extra motivation och spänning i tävlingen så får det här alla andra företag (utom Legend Hobbyspel som sponsrade förra året) att se ut som snåla, profitfixerade banditer som inte bryr sig ett dugg om att gynna eller stötta hobbyn.

Ett stort tack till Alltid Attack Förlag!

teddy

Warrior
Från och med nu så har alltid gillat Alltid Attack Förlag!
Synd att inte fler företag sponsrar åtminstånde lite mer än dom gjort hittills.

Baldyr

Hero
litet klargörande

För det första så är Legend.se inte samma sak som Hobbyspel.com.

För det andra så är anledningen till att vi inte sponsrar årets dogmautmaning att jag hade själv tänkt delta, så det vore lite dumt att riskera att vinna något själv. Dessutom ser det måhända inte så bra ut.

/Pauli Paananen, Legend Hobbyspel

Troberg

Sinister eater
Re: litet klargörande

För det första så är Legend.se inte samma sak som Hobbyspel.com.
Sorry, missuppfattade det. Mitt misstag.

För det andra så är anledningen till att vi inte sponsrar årets dogmautmaning att jag hade själv tänkt delta, så det vore lite dumt att riskera att vinna något själv. Dessutom ser det måhända inte så bra ut.
Jag antydde inte att ni gjorde det av snålhet, det visade ni ju förra året att ni inte gjorde. Hoppas ingen tog det så.

Alla andra däremot...