guldfink
Hero
Bara så jag inte missar något, visst är det @Hellzon som ska bjuda in till den här matchen, @Basenanji ?Då kör vi Xin-xi på Dryland.
Bara så jag inte missar något, visst är det @Hellzon som ska bjuda in till den här matchen, @Basenanji ?Då kör vi Xin-xi på Dryland.
Helt riktigt! @Hellzon vassego att skapa och bju'in Guldfink!Bara så jag inte missar något, visst är det @Hellzon som ska bjuda in till den här matchen, @Basenanji ?
Känn dig inbjuden till Mysterious Heroes.Då kör vi Xin-xi på Dryland.
Nejnej, nu ska vi bygga vägar! Kicka igång ett spel.Ok, jag är ju snurr-snurrig och trodde att Yadakk var gratis. Säg till om du hellre kör ai-mo!
Dafuq? Jag kunde ju välja Xin-Xi i Mysterious Heroes. Gick det bättre i Paradise of Pily då?Det verkar som att jag bara kan välja Imperius i inbjudan du skickade, @Hellzon .
Japp, mycket bra! Game on!Dafuq? Jag kunde ju välja Xin-Xi i Mysterious Heroes. Gick det bättre i Paradise of Pily då?
Okej välkommen till E4:ans bästa vägkrok i spelet Square&KnightsKänn dig inbjuden till Mysterious Heroes.
Nejnej, nu ska vi bygga vägar! Kicka igång ett spel.
(Varulvsspel och massiv Polytopiaturnering samtidigt blev lite körigt.)
Ja, vilken runda var det jag fick jätte i ansiktet K-O
Taget! Du är inbjuden till The Paradise of Prophecy!Skall vi prova Lakes?
Vene! Dulce et decorum est polytopiam mori!Taget! Du är inbjuden till The Paradise of Prophecy!