R rackulanten Veteran Joined 5 Mar 2002 Messages 6 Location lkpg 4 Jul 2002 #21 majoriteten av min vän pers rollpersoner i mutant salim raygurt snix snox rackulanten baltasar creak silke snipes
majoriteten av min vän pers rollpersoner i mutant salim raygurt snix snox rackulanten baltasar creak silke snipes
R rackulanten Veteran Joined 5 Mar 2002 Messages 6 Location lkpg 4 Jul 2002 #22 Re: Mitt dvärgnamn. ja tre bröder. tjurnacke killen, järnhand och den tredje
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 4 Jul 2002 #23 Nä. Inte vad jag vet iaf. Det här namnet kom jag på aldeles själv faktsikt.
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 4 Jul 2002 #24 Okej.. Har tittat lite i böckerna nu åxå.. Och då såg jag att Tjurnacke fanns där åxå. Har inte haft en tanke på det när jag kom på mitt namn.
Okej.. Har tittat lite i böckerna nu åxå.. Och då såg jag att Tjurnacke fanns där åxå. Har inte haft en tanke på det när jag kom på mitt namn.
B Björnöga Veteran Joined 30 Jan 2001 Messages 31 Location Henån 4 Jul 2002 #25 Mitt snajsigaste namn är nog till min lilla halvlängdsman; Brink Truding. Eller till min dvärg Idyn Vaftuune.
Mitt snajsigaste namn är nog till min lilla halvlängdsman; Brink Truding. Eller till min dvärg Idyn Vaftuune.