Nekromanti TullCon-öl fre 13 sep, Biblioteket på BA

anth

Vetefan
Stockholm har fått ett nytt spelkonvent - och det ska vi fira!
Platsen är som vanligt: biblioteket på Bishops Arms, Folkungagatan 105.

Förutom att vara efterfest till Repetikon och förfest till Tullcon är det också födelsedag! Forumet fyller halvt!

Det blir halv födelsedagsfest!

För ett halvår sen firade vi forumets födelsedag med presentutdelning - och det var så populärt att vi gör om det igen.

Alla som kommer tar med sig en present, den behöver inte vara dyr, men får gärna vara lite udda. Det är roligt om den är inslagen, men det är inte ett krav.
Någon gång mellan 21-22 lottar vi ut presenterna bland de närvarande.

Genesis

Ni dés ni maître
Håhå, det låter ju kul. Och eftersom det är TullConhelg kanske jag kan dyka upp. Men då behåver jag någonstans att kollapsa eftersom jag inte kan sova på TullCon förrän lördag kväll.

Lukas

Mannen i Gult
Som arrangör till Tullcon så kanske man borde dyka upp, fast samtligt vill man vara pigg på tullcon.

Men om det inte är för mycket sista minuten saker som måste göras så kanske jag tittar in.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Genesis said:
Håhå, det låter ju kul. Och eftersom det är TullConhelg kanske jag kan dyka upp. Men då behåver jag någonstans att kollapsa eftersom jag inte kan sova på TullCon förrän lördag kväll.
Vill du kan du sova hos mig.
Jag lär för övrigt dyka upp och dricka öl.

Recca

Femme Fatale
Jag kanske faktiskt kommer för jag ska vara i Stockholm den helgen. Tar i så fall troligen med mig Zimith men kan va lite jobbigt att åka back and forth mellan Nynäshamn och Stockholm för att sova så jag undrar om det finns möjlighet att sova hos någon under helgen? Kommer säkert kunna vara med på Tullcon större delen av lördagen men att man är borta en stund under kvällen på det andra vi ska va i Stockholm för.

anth

Vetefan
Nu är det bara en vecka kvar till årets händelse.
Till superölen!!
Chockfesternas chockfest!!!
Det blir mfmnmblrg...

Eh, ledsen för ovanstående, en aftonbladetmedarbetare fick tag på min dator.
Jag vill bara påminna: ta med presenter, det kan bli kul. :gremsmile:

Förresten, glöm inte förfesterna: #Spelbar på onsdag och Repetikon på torsdag. Och efterfesten TullCon på lördag-söndag.

anth

Vetefan
Dubbelkoll så vi kan organisera presentutdelningen.
Är det någon som tänkte gå tidigt eller komma sent?
Om inte tänkte vi köra presentutdelning kl 21:00.

Eksem

Champion
Jag hade tänkt gå tidigt, men det har ju aldrig hänt hittills när jag haft den planen, så det är inget att ta hänsyn till.

pjuppe

Veteran
Jag hade tänkt gå halvtidigt, men till utdelningen 21:00 kan jag ju stanna kvar.

Recca

Femme Fatale
Men vi är nog inte med på presentutdelning. Har inte haft tid att leta presenter.

anth

Vetefan
Recca said:
Men vi är nog inte med på presentutdelning. Har inte haft tid att leta presenter.
Bah, bara plocka något som står längst in i bokhyllan och dammar och som du inte kommer att sakna. :gremsmile:

Recca

Femme Fatale
anth said:
Recca said:
Bah, bara plocka något som står längst in i bokhyllan och dammar och som du inte kommer att sakna. :gremsmile:
Jag kan ju ta nåt som är Zimiths som står längst in i bokhyllan... Är inte hemma.

anth

Vetefan
Recca said:
anth said:
Recca said:
Jag kan ju ta nåt som är Zimiths som står längst in i bokhyllan... Är inte hemma.
Tar du bara något som är tillräckligt dammigt kommer han inte ens märka att det är borta. :gremsmile:

chrull

Stockholm Kartell
Jag är redan på plats.

Mem jag stannar inte länge.