Nekromanti Två småsaker

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det första är att när jag går in på de forumen som har en logotyp överst på sidan så finns det ingen bakgrund utan det är helt vitt. Har testa med att uppdatera och att tömma cookies och så vidare.

Det andra är en sak som är lite småirriterande. När man loggar in via huvudsidan så står ju rutorna i ordningen användarnamn, lösenord, logga in och logga in automatiskt nästa gång. Jag brukar tabba när jag fyller i de så jag undrar om man kan byta plats på logga in och logga in automatiskt nästa gång. Fast det är bara för att jag är lat. :gremsmile:

Troberg

Sinister eater
Slå enter när du har fyllt i allt, den är defaultknappen, i detta fall login.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jo, jag vet, men vill man kryssa i "logga in automatiskt" så går inte ditt förslag.

Troberg

Sinister eater
Jo, jag vet, men vill man kryssa i "logga in automatiskt" så går inte ditt förslag.
Jupp. Prova:

Namn (tab) lösen (tab) (tab) mellanslag (enter)

Mellanslag kryssar alltså i rutan.

Gardener

Champion
Det är en utseendeförändring som jag gjorde för att det inte ska vara så svårt att läsa länkarna till FAQ:er och samarbetssidor. Detta omnämns i första punkten i mitt inlägg om vad som ändrats.

Skulle jag flytta på den skulle jag få klagomål på att man måste tabba förbi den rutan för att klicka på login, så eftersom det är mindre jobb att låta den vara kvar som den är så gör jag det.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Ah, okej! :gremlaugh: Läste det för tidigt på morgonen för att kunna memorera allt. :gremwink:

Angående det andra så förstår jag och det är ju inte så jobbigt om man väl har gjort det en gång.