Nekromanti Två spelare sökes för Ars Magica i Stockholm

Hej!

Vi är två personer som tänkte påbörja en Ars Magica kampanj. Vi söker ytterligare två personer för att få en fullvärdig spelgrupp. Lite info:

-) Vi kommer inte använda roterande spelledare utan jag kommer vara permanent spelledare.
-) Spelet kommer börja 1220 i det heliga romerska imperiet.
-) Spelarna kommer få spela unga magiker som kommer till ett gammalt covenant som förfallit de senaste hundra åren. Nu är det upp till dem att återväcka covenantet till sin forna storhet.
-) Vi äger samtliga Ars Magica böcker och använder i princip inga husregler (ett enda undantag finns).
-) Spelarna kommer få spela varsin magiker samt ett valfritt antal companions och grogs.
-) Vi har tänkt att sikta på att spela två gånger i månaden, men är flexibla och kan folk inte en vecka flyttar vi det utan bekymmer.
-) Just nu tänkte vi spela på fredagar efter jobbet, men även detta är flexibelt om en intresserad spelare är upptagen på fredagarna.
-) Som det ser ut nu kommer vi hålla till hos mig (jag bor i Solna) men även detta går att rotera mellan olika ställen beroende på livssituation. Jag är pälsdjursallergiker så det får inte finnas katter eller hundar där vi spelar.
-) Vi börjar spela så fort vi har hittat två intresserade personer.
-) Jag kommer sporadiskt kolla av denna tråd men är ni intresserad är det bäst om ni mailar mig på: jonbom03[snabel-a]gmail.com

Mvh / Johan