Har dragit igång en postnuke kampanj där spelarna drar omkring i resterna av den amerikanska mellanvästern... just nu försöker dom komma in hos en kristen sekt-pappa som har låst in sig själv, sina tio fruar och fan vet hur många barn i en gammal till hälften översvämmad slutförvaringsbunker... Tanken är att dom ska komma åt vattnet, vi får väll se hur förorenat det kommer att bli med kristet blod (varför blir man så ofta besviken på spelare? varför lät jag dom köpa disadvantages för 150p? 150p ?!?!)
I motsats till vad ni kanske tror efter att ha läst det här så har jag faktistk lagt ner en hel del arbete på att kampanjen ska kännas trovärdig... men jag har inte lyckas knäcka nöten med att vi spelar på svenska i ett engelskspråkigt land...
Vi har tidigare (ett par år sedan) testat att köra helt på engelska men av olika skäl så fungerade det inte riktigt... Nu kör vi på svengelska... undrar bara om någon annan har erfarenheter av liknande situationer?
I motsats till vad ni kanske tror efter att ha läst det här så har jag faktistk lagt ner en hel del arbete på att kampanjen ska kännas trovärdig... men jag har inte lyckas knäcka nöten med att vi spelar på svenska i ett engelskspråkigt land...
Vi har tidigare (ett par år sedan) testat att köra helt på engelska men av olika skäl så fungerade det inte riktigt... Nu kör vi på svengelska... undrar bara om någon annan har erfarenheter av liknande situationer?