Nekromanti Tyck till om fanzinespalten

[HSM]

Warrior
Codex 001/2001 börjar väl så smått att dimpa ner i era brevlådor (om ni prenumererar vill säga), och som några kanske ser har spalten förändrats en aning. Kommentera och tyck! Ta chansen att påverka innehållet i framtida spalter! Förslag, rosor och kritik mottages. Antingen privat eller hit till forumet.

-Hasse

Liner

Warrior
Hoppas företeelsen att sätta sifferbetyg på fansinen i en skala från 1-10 är borta för gått. Det var inget speciellt bra idé...

Visst. Mitt fansin sågades. Hurså? ; )

/Daniel
Red. Frontline .mm

SvenFu

Warrior
Håller med. Runan tog bort detta efter ett tag, eftersom alla som inte fick höga betyg blev upprörda och ville avbryta samarbetet med oss (förvånande? ;-) Dessutom är det ett rent moraliskt ställningstagande, betyg har inget att göra med rollspelshobbyn!

Mvh,

Sven Folkesson
Textansvarig Runan

[HSM]

Warrior
Betygen har åkt. En engångsgrej som åtminstone inte jag kommer att återuppliva. Bara subjektivt tyckande kvar nu :)
Var satte jag min dubbelbladade motorsåg nu igen...

-Hasse

Rosen

Myrmidon
<I>Var satte jag min dubbelbladade motorsåg nu igen...</I>

Ah, minnen... Det gamla Lulefanzinet Vox Populi hade en recensionsspalt (av böcker och spelgrejor) som hette 'Sverker med Sågen'. Den betygsatte i antal blodiga motorsågar - ju <I>färre</I> sågar nånting fick desto bättre var det.

--
Åke

SvenFu

Warrior
Vilket i sin tur får mig att tänka på Thot, en riktig klassiker! Var tog dessa helsjuka, bajshumor-fansin vägen? ;-)

Mvh,

Sven Folkesson
Textansvarig Runan