Skitnajs! En svensk variant vore också trevligt.Tony.M.Meijer said:Hej,
jag fixade ihop en typografi-poster, mest för att lära mig hur typsättning fungerar sådär och som vanligt så är det alltid en fördel att få input, så, du kan finna den här, åsikter motas med glädje
Det kan gå att ordnas, om du pekar mig på en sida med svenska översättningar för de anatomiska termernasolvebring said:Skitnajs! En svensk variant vore också trevligt.Tony.M.Meijer said:Hej,
jag fixade ihop en typografi-poster, mest för att lära mig hur typsättning fungerar sådär och som vanligt så är det alltid en fördel att få input, så, du kan finna den här, åsikter motas med glädje
Tja, Här och här tycks det finns en del av sådant grundläggande, fast eftersom jag inte är så fett insatt har jag dålig koll.Tony.M.Meijer said:Det kan gå att ordnas, om du pekar mig på en sida med svenska översättningar för de anatomiska termernasolvebring said:Skitnajs! En svensk variant vore också trevligt.Tony.M.Meijer said:Hej,