Nekromanti Tysk kattkamera [Länk]

Troberg

Sinister eater
Häftigt! Betydligt intressantare än vad man kan tro.

Skulle dessutom kunna bli ett bra scenario om karaktärerna gör något sådant och katten kommer tillbaka efter att ha bevittnat ett brott...

Sodivra

Champion
Nej! Shit! Fan Vad Häftigt!

Jag diggar hur författaren beskriver vissa bilder som konstnärliga, och hur han vid ett ställe inte har en aning om var katten är. Det är som om de har sin egen värld därute vi människor inte vet något om, Cats-style.

Urcoolt. :gremwink:

Dewil

Skrivbordsgeneral
Det är som om de har sin egen värld därute vi människor inte vet något om, Cats-style.
Katter har sin egen värld därute som vi människor inte vet något om. Katter ser och hör saker som vi inte kan uppfatta. Tillsammans med katternas charmigt egocentriska världsuppfattning är det en av anledningarna till varför det är så underbart att leva med en katt.

Dewil

Johan K

Gammal & dryg
Fasen va'häftigt !
Kalr cool ié att utrusta en katt med en kamera & ta lite bilder.. =)
Har det inte gjiorts nått liknande med fåglar ?? Eller är jag helt fel ute ?

tripp_trap

Veteran
Känns som en fågel inte skulle orka släpa/flyga omrking med en kamera, men då jag inte är expert på området och det säkert finns pyttesmå och lätta kameror så kanske.

Riktigt coolt för övrigt :gremsmile:

Troberg

Sinister eater
Känns som en fågel inte skulle orka släpa/flyga omrking med en kamera, men då jag inte är expert på området och det säkert finns pyttesmå och lätta kameror så kanske.
Inte bara det, det finns stora fåglar. Jag har tex sett på TV hur man monterat en kamera på en kejsarpingvin (gör det den till en cybernetisk pingvin?). En struts kan nog bära ett halvt TV-team...